Anumite alimente pe care şi tu le consumi sunt responsabile de acumularea unei doze de stres în oganismul tău în fiecare zi.

Rutina zilnică, sarcinile de la servici, problemele de acasă constribuie substanţial la creşterea nivelului de stres în organism, însă şi anumite alimente contribuie la crearea stării de nervozitate.

Iată care sunt acestea pentru a limita pe cât posibil consumul lor:

Produsele cu un nivel ridicat de cafeină

Din această categorie face parte în primul rând cafeaua cu care foarte mulţi oameni îşi încep ziua, servindu-o de cele mai multe ori pe stomacul gol. Şi asta deoarece cafeina oferă o doză de adrenalină organismului şi, odată cu ea, creşte şi nivelul de stres.

Nici ciocolata sau ceaiul negru nu fac excepţie de la această situaţie. Mai ales dacă sunt cosumate în exces şi zilnic.

Pentru a controla nivelul de adrenalină din organism poţi opta pentru băuturile decofeinizate sau să consumi dimineaţa un shake ori un smoothie care îţi vor oferi vitamine şi minerale de cea mai bună calitate.

Află care este legătura dintre produsele de tip fast food şi oboseala zilnică AICI

Lactatele sunt greu de digerat

Şi aici ne referim mai ales la substanţele pe care le conţine laptele de vacă. Principalul factor fiind proteina cunoscută sub numele de cazeină care pentru organismul uman este foarte greu de digerat şi poate să declanşeze în organismul tău anumite reacţii alergice.

Optează pentru chefir sau sana, ori pentru lactatele de capră sau oaie.

De asemenea este necesar un test alergogen pentru a şti ce substanţe îţi pot crea anumite neplăceri sau dezechilibre în organism.

Semipreparatele sărace în substanţe nutritive

Din această categorie fac parte făina albă, produsele de patiserie şi de fast food. Din cauza faptului că sunt extrem de sărace în substanţe nutritive consumul lor supune organismul la un nivel de stres ridicat. Caloriile oferite de acestea sunt greu de digerat de către corpul uman şi oferă o senzaţie falsă de saţietate, vei mânca mai mult şi mai des tocmai din acest motiv.