Viaţa poate fi uneori un mix de sentimente ce pot să te ducă într-o anumită direcţie. Învaţă să te relaxezi, să te detaşezi cu două exerciţii simple.

Nu doar odată te-ai confruntat cu momente de furie, ură, frică, resentimente, tensiune sau oboseală. Viaţa cotidiană stresată şi agitată fără doar şi poate că şi-a pus şi asupra ta amprenta şi asupra trăirilor de la sfârşit de zi.

Marea majoritate a specialiştilor sunt de părere că este foarte greu să poţi să lupţi împotriva sentimentelor de unul singur.

Astfel că îţi prezentăm o modalitate prin care să poţi să te detaşezi de toate emoţiile negative din jurul tău.

Ce sunt exerciţiile aikido

Sunt exerciţii ideale pentru mobilitate, dar şi pentru stimularea creierului. Acest tip de mişcare are o semnificaţie deosebită: indiferent de obstacole, este obligatoriu să te ridici de fiecare dată şi să o iei de la capăt.

Poate fi practicat la orice vârstă şi este extrem de benefic pentru a dezvolta noi abilităţi precum scrisul cu mâna stângă în cazul dreptacilor.

Emoţiile tale au o foarte mare putere asupra ta, motiv pentru care să înveţi să le controlezi va aduce foarte multe schimbări benefice în viaţa ta.

Autocontrolul emoţiilor tale poartă denumirea de „aikido”.

Află cum să îţi pregăteşti copilul pentru o viaţă independentă AICI

Exerciţiu de făcut seara înainte de culcare

Prin acest exerciţiu vei învăţa să deţii controlul asupra emoţiilor tale.

Astfel, trebuie să te aşezi în mijlocul camerei stând în picioare şi încercând preţ de câteva minute să încordezi toate grupele musculare odată. Menţine această încordare câteva minute bune, cât de mult poţi şi apoi relaxează-te la maxim pentru alte câteva minute.

Este important să faci această manevră de 3-4 ori după care te poţi pune liniştit în pat.

Dimineaţă vei observa cum te vei trezi mai liniştit, mai relaxat, vioi şi vei avea energie pe tot parcursul zilei.

Cu cât vei repeta mai des acest exerciţiu cu atât mai util şi mai mult vei reuşi să te detaşezi de emoţiile negative şi de gândurile distructive.

Ca să amplifici puterea acestui exerciţiu, după ce te-ai băgat în pat fă un mic artificiu de imaginaţie şi lasă mintea ta să te poarte pe un nor. Meditează câteva minute la o situaţie fericită pentru tine. Emoţiile pozitive vor aduce doar lucruri bune în viaţa ta.

Cu cât te concentrezi mai mult pe emoţiile tale pozitive înainte de culcare şi îţi imaginezi lucruri mai frumoase cu atât mai uşor va fi a doua zi.

Exerciţiu de stăpânire a fricii

Frica se poate transforma în iubire dacă te focusezi pe ea.

Tot ce trebuie să faci este să te aşezi în mijlocul camerei tale în poziţia lotus şi să asezi mâinile în faţa având palmele în sus.

Închide ochii, concentrează-te pe respiraţie, inspiră pe nas şi expiră lent pe gură. Menţine această poziţie 30 de minute. Goleşte-ţi mintea de orice fel de gând, concentrează-te doar pe respiraţie. Făcând zilnic acest exerciţiu într-un maxim de o lună de zile vei avea o mentalitate mult mai pozitivă şi vei fi mult mai activ.

Alege să îţi schimbi viaţa în bine, preţuieşte momentele de linişte şi menţine liniştea sufletească în sufletul şi în viaţa ta.

.