6 sfaturi pentru o dimineaţă perfectă de luni

1 2 jpg jpeg

1. Activitate relaxant─â pentru duminic─â seara

Dac─â e┼čti genul de persoan─â care nu suport─â dimine┼úile zilelor de luni, dar nici serile de duminic─â, atunci cel mai indicat este s─â-┼úi schimbi modul de a privi lucrurile. ├Än loc s─â te g├ónde┼čti ├«nc─â de duminic─â seara la toate sarcinile care te a┼čteapt─â la serviciu, pl─ânuie┼čte o activitate pl─âcut─â ├«n familie, care s─â prelungeasc─â momentele de relaxare. Un joc ├«n familie, un film cu partenerul sau o cin─â cu mai mul┼úi prieteni sunt doar c├óteva dintre ideile care te pot ajuta.

2. Lasă ordine pe birou încă de vineri

Se ┼čtie c─â ultimele ore din programul la vineri nu sunt la fel de productive ca cele din timpul s─âpt─âm├ónii. Profit─â de acest lucru ┼či pune-┼úi lucrurile ├«n ordine la birou. Ordoneaz─â dosarele ├«n func┼úie de prioritate, pune ├«n alt─â parte sarcinile pe care le-ai terminat, astfel ├«nc├ót spa┼úiul de lucru s─â r─âm├ón─â curat. Faptul c─â fiecare lucru este a┼čezat la locul lui te va ajuta luni diminea┼úa s─â te concentrezi mai u┼čor ┼či s─â lucrezi mai eficient. 3. Pu┼úin─â mi┼čcare, ├«nc─â de luni diminea┼úa

Ziua bun─â se cunoa┼čte de diminea┼ú─â... dac─â ea ├«ncepe cum trebuie. O bun─â modalitate de ├«ncepe ziua este s─â faci pu┼úin─â mi┼čcare ├«nc─â de la primele ore ale dimine┼úii. Fie c─â este vorba de c├óteva s─ârituri ├«n cas─â sau de alergat ├«n jurul blocului, exerci┼úiile fizice te pot ajuta s─â te ├«nviorezi destul de repede. ├Än plus, studiile recente au ar─âtat c─â mi┼čcarea duce la producere de serotonin─â, substan┼ú─â ce previne depresia.

4. Un mic dejun s─ân─âtos

Nu uita de micul dejun dac─â vrei s─â ai energie ├«nc─â de la ├«nceputul zilei. Prepar─â un mic dejun s─ân─âtos ÔÇô o omlet─â cu legume, un bol cu iaurt/lapte, cereale integrale ┼či fructe - astfel ├«nc├ót s─â ai suficient─â energie s─â ├«ncepi ziua ├«n for┼ú─â ┼či s─â faci fa┼ú─â cu brio sarcinilor de la serviciu, fie a celor de acas─â.

5. Alege hainele potrivite

┼óinuta potrivit─â, care s─â fie confortabil─â ┼či s─â te fac─â s─â te sim┼úi atrag─âtor/oare, poate face minuni pentru starea ta de spirit, indiferent de ziua s─âpt─âm├ónii. Pentru a face economie de timp, po┼úi s─â-┼úi alegi ┼úinuta ├«nc─â de duminic─â seara. Accesorizeaz─â-┼úi ┼úinuta cu o e┼čarf─â mai veche sau cu bijuterii care-┼úi plac foarte mult ┼či care ├«┼úi dau o stare de bine.

6. Ceaiul verde... idee relaxant─â pentru dup─â-amiaz─â

Se tot spune c─â ritualul de servire a ceaiului este unul lini┼čtitor. Cercet─âtile au ar─âtat c─â persoanele care beau la pr├ónz o can─â de ceai cald se relaxeaz─â mai u┼čor. Dac─â ceaiul verde nu este preferatul t─âu, ├«ncearc─â un altul de fructe sau de plante care s─â-┼úi plac─â foarte mult.