In timpul sau la finalul zilelor solicitante si nu numai, ca sa-ti intri din nou in forma, iti recomand acest exercitiu de relaxare pentru picioare. Rezerva-ti 20 de minute pe zi si corpul tau iti va multumi!

Publicatia healthylifetricks.org a dezvaluit acest exercitiu de relaxare pentru picioare exact cand aveam mai mare nevoie de el. Statul mult in picioare ne poate afecta sanatatea. Acest exercitiu de relaxare aduce o multime de beneficii pentru sanatate, in general, nu doar pentru picioare. Gandeste-te numai la cat efort depune inima pentru ca extremitatile sa dispuna de suficient combustibil – sange – pentru a functiona normal. Cand activitatea ei este prea intensa, se produc dezechilibre legate de fluxul sangvin si favorizeaza aparitia varicelor. Din fericire, se poate preveni acest neajuns printr-o metoda simpla si cu adevarat eficienta.

Cum se executa

Ca sa stai in pozitia corecta, asaza o perna sub spate, in zona unde se arcuieste coloana. Ridica-ti picioarele si sprijina-le pe perete. Mainile trebuie sa stea relaxate, pe langa corp. Stai in jur de douazeci de minute in aceasta pozitie si poarta haine comode cand practici aceste exercitiu. Atat de simplu este sa ai grija de sanatatea picioarelor tale!

5 avantaje de care te bucuri practicand acest exercitiu de relaxare

Scapi de senzatia de picioare umflate

Circulatia sangvina deficitara provoaca umflarea picioarelor. Acest efect advers poate fi consecinta excesului de greutate. Poti elimina aceasta problema executand aceasta miscare zilnic si consumand ceaiuri diuretice.

Combate sindromul picioarelor nelinistite

Metoda intinderii picioarelor este remediu si pentru indepartarea tensiunii acumulate la nivelul picioarelor, de la coapse la talpi. Pentru douazeci de minute, schimba pozitia picioarelor. Efectul: tensiunea se regleaza, coborand de la talpi spre coapse.

Imbunatateste digestia

Daca tii picioarele in aceasta pozitie, mai sus de nivelul capului, corpul deblocheaza retentia de lichide si imbunatateste digestia. Aceasta pozitie restaureaza, de asemenea, echilibrul interior si trateaza constipatia.

Relaxeaza sistemul nervos

Practic, acest exercitiu iti imbunatateste metoda de respiratie si aduce beneficii si sistemului nervos. Mai mult decat atat, scade tensiunea acumulata in zona tamplelor si a abdomenului.

Linisteste si relaxeaza

Practica acest exercitiu in fiecare zi! Pentru a dobandi liniste fizica si psihica, trebuie sa il executi cel putin douazeci de minute. Vei vedea ca merita efortul, pentru ca trupul tau va fi in armonie deplina, vei castiga resurse de energie si iti vei recapata pacea interioara.