Stările de anxietate, cele în care simţi că nu mai poţi face faţă sarcinilor zilnice, te simţi obosit şi nu te poţi concentra, pot fi ameliorate apelând la ajutoare din natură. Iată care sunt acestea!

Ceai de angelică

Una dintre plantele cu proprietăţi calmante este angelica. Remediile te ajută să îţi limpezeşti gândurile şi să te poţi concentra mai bine. Este recomandată şi celor care se confruntă cu stări depresive.

Prepari ceaiul dintr-o lingură de plantă mărunţită, la 250 de ml de apă fierbinte. Laşi la infuzat un sfert de oră, după care îl bei cu înghiţituri mici.

Infuzie de rozmarin

Un leac important care combate stările de anxietate preovocate de perioadele stresante sau de anumite probleme şi temeri este rozmarinul. Acesta este înzestrat cu propretăţi calmante.

Peste două linguriţe de plantă mărunţită torni o cană cu apă fierbinte. După primul clocot, iei de pe aragaz şi laşi la infuzat, 10 minute. Bei remediul de două ori pe zi, până la dispariţia simtomelor.

Ceaiul de tei

Un alt remediu la care poţi apela este ceaiul de tei. Cunoscut de pe vremea bunicilor pentru puternicele sale efecte de calmare, este uşor de preparat şi dă repede rezultate.

Pui la fiert câteva flori de tei uscate, în 300 ml de apă. Laşi să dea de câteva ori în clocot, apoi îl iei de pe foc. Îl bei călduţ. Este eficient şi împotriva insomniilor, de aceea îl poţi bea seara, înainte de culcare.

Salată de avocado

Bogat în antioxidanţi, vitamine şi minerale, avocado este fructul care ajută la reducerea anxietăţii şi stresului. Îl poţi folosi la prepararea salatelor, dar îl poţi consuma şi ca atare. Este recomandat de două-trei ori pe săptămână. Alte fructe care îţi fac bine în perioadele stresante sunt rodia, perele, strugurii şi migdalele.