Reprezentanţii Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii susţin că până în anul 2020 numărul cazurilor de cancer de sân va creşte, iar una din opt femei ar putea face boala. Cu un stil de viaţă sănătos, riscul dezvoltării bolii poate fi redus. Iată ce alimente trebuie să incluzi în alimentaţie:

1.Seminţe de in

Din in poţi obţine ulei de seminţe de in. Acizii graşi Omega-3 şi fibrele care se găsesc în acesta sunt de ajutor pentru a forma un scut de protecţie împotriva celulelor care ar putea duce la apariţia cancerului de sân. Include seminţe în iaurt sau într-un smoothie. Ai posibilitatea să adaugi ulei de seminţe de in la sosuri pentru salate.
2. Nuci braziliene
Bogate în seleniu, fibre şi acizi graşi Omega 3, nucile braziliene pot ajuta la combaterea inflamaţiei, pentru a îmbunătăţi sistemul imunitar şi pentru a preveni creşterea tumorilor şi dezvoltarea de celule canceroase.
3. Usturoi
Sursă bogată de alicină, compus care luptă împotriva cancerului, usturoiul şi rudele sale (ceapă, praz, ceapă verde şi arpagic) sunt ideale în prevenţia cancerului de sân, dar şi a celui de colon şi de prostată. Usturoiul şi ceapa se folosesc la prepararea multor mâncăruri, de aceea sunt uşor de consumat în fiecare zi. Poţi să înghiţi câte un căţel de usturoi dimineaţa, pe stomacul gol, dar trebuie să nu suferi de afecţiuni gastrice.
4. Rodie
Acest fruct este foarte bun pentru prevenirea cancerului de sân. Acesta conţine polifenoli, cu proprietăţi antioxidante care previn dezvoltarea cancerului. Include acest fruct delicios în dieta ta zilnică, pentru a descoperi beneficiile sale. Şi sucul de rodie este unul foarte delicios.
5. Legumele cu frunze verzi
De la salată verde, până la spanac şi leurdă, legumele cu frunze de culoare verde închis sunt considerate unele dintre cele mai bune contra cancerului de sân, pentru că împiedică aparişia celuleor canceroase. Aceste legume conţin unele dintre cele mai bune substanţe nutritive pentru corpul tău. Conţin fibre, vitamina B , fitochimicale şi clorofilă.