Cuvintele utilizate ne influenţează ADN-ul - Explicaţiile psihologului

1 2 jpg jpeg

Este cunoscut faptul c─â, doar 10% din ADN-ul uman este folosit pentru a fabrica proteine, iar restul de 90% este considerat ÔÇťmaterial de balastÔÇŁ, adic─â f─âr─â o importan┼ú─â evident─â. Cu toate acestea, cercetatorii ru┼či, biofizicieni, biologi ┼či geneticieni, au ├«nceput al─âturi de lingvi┼čti cercet─âri menite s─â descopere ce rol joac─â de fapt cea mai mare parte din adenomul uman.

Astfel, Grazyna Fosar si Franz Bludorf au reu┼čit s─â arate ca ADN-ul poate fi influen┼úat ┼či re-programat prin utilizarea cuvintelor ┼či a anumitor frecven┼úe. Conform acestora, ADN-ul uman are dou─â mari ÔÇŁresponsabilit─â┼úiÔÇŁ: (1) alc─âtuirea corpului nostru ┼či (2) depozit de informatii ┼či cale de comunicare (ca un fel de internet).  Lingvistii ru┼či au studiat ┼či comparat regulile sintactice (modul in care cuvintele formeaz─â fraze ┼či propozi┼úii), semantice (studiul ├«n┼úelesurilor ├«ntr-un anumit limbaj) ┼či cele gramaticale de baz─â folosite ├«n toate limbajele umane. Astfel, ei au descoperit c─â moleculele alcaline din ADN, ├«ntregul cod genetic ┼či ├«ndeosebi procentul de 90%, respect─â regulile gramaticale obi┼čnuite, acelea┼či folosite ├«n toate limbile umane. Genetica vibra┼úional─â

Totodat─â, biofizicianul ┼či biologul rus Piotr Gariaev au explorat ├«mpreun─â cu colegii s─âi comportamentul vibra┼úional al ADN-ului, respectiv efectul anumitor frecven┼úe asupra acestuia. Ei au reu┼čit s─â moduleze anumite modele vibratorii pe o raz─â laser cu care au influen┼úat ADN-ul ┼či informa┼úia genetic─â.

Descoperirea lor duce c─âtre ideea func┼úion─ârii cromozomilor vii ca ni┼čte computere holografice folosind radia┼úie laser generat─â endogen chiar ├«n interiorul ADN-ului. Concluzia este c─â, at├óta timp c├ót structura ADN-ului este aceea┼či cu cea a limbajului uman, cuvintele ┼či propozitiile utilizate pot influen┼úa ADN-ul ├«n mod direct, nefiind nevoie de nicio decodificare.

Grupul de cercet─âtori al lui Gariaev, utiliz├ónd dispozitive care permit influen┼úarea metabolismului celular prin frecven┼úe radio ┼či luminoase corespunz─âtoare, menite s─â repare anumite deficien┼úe genetice, a reu┼čit s─â demonstreze c─â, prin aceast─â metod─â, pot fi repara┼úi cromozomii afecta┼úi de razele X.

Ei au reu┼čit s─â ÔÇťcapturezeÔÇŁ modele informa┼úionale dintr-un ADN ┼či s─â le transmit─â altuia, re-program├ónd astfel celulele pentru un alt genom (de exp. au transformat embrioni de broasc─â ├«n embrioni de salamandr─â doar prin transmiterea modelului informa┼úional corespunz─âtor) f─âr─â nici un efect secundar de tipul celor ├«nt├ólnite ├«n practicile clasice.

Putem spune că au fost asftel puse bazele geneticii vibraţionale, cu un evident potenţial în formarea organismelor în comparaţie cu procesele biochimice ale secvenţelor alcaline din ADN (cei 10%).

Aceea┼či cercet─âtori au descoperit c─â ADN-ul uman creeaz─â tipare morfologice ├«n vid, produc├ónd a┼ča-numitele ÔÇťg─âuri de viermeÔÇŁ magnetice. Acestea sunt echivalentele microscopice ale celebrelor ÔÇťpoduriÔÇŁ Einstein-Rosen care fac leg─âtura ├«ntre dou─â puncte foarte ├«ndep─ârtate, reprezent├ónd un fel de scurt─âtur─â.

Prin aceste ÔÇŁtuneleÔÇŁ informa┼úia poate fi transmis─â ├«n afara legilor spa┼úiului ┼či timpului. ADN-ul func┼úioneaz─â ca un rezonator multiplu, ca un aparat de radio capabil s─â recep┼úioneze mai multe posturi diferite ┼či atrage astfel informa┼úii din macrocosmos transmi┼ú├óndu-le con┼čtiin┼úei noastre, ├«n func┼úie de frecven┼úa emis─â. Natura folose┼čte de milioane de ani acest fel de hipercomunica┼úie de care omul modern este con┼čtient par┼úial ┼či o nume┼čte intui┼úie.

Dac─â sunt utilizate frecventele corespunz─âtoare, ADN-ul viu din ┼úesuturi reac┼úioneaz─â prompt la unde radio ┼či la raze laser modulate prin cuvinte ┼či propozi┼úii. Acest fenomen explic─â ┼čtiintific cum diferite interven┼úii care-┼či propun programarea mental─â ca: afirma┼úiile pozitive, antrenamentul autogen, hipnoza ┼či neuro-programarea lingvistic─â, pot avea efecte importate asupra st─ârii de bine, s─ân─ât─â┼úii ┼či succesului omului.

├Än opinia psihologului Laura Maria Cojocaru, pre┼čedinte ┼či fondator al Institutului de Neuro-Programare Lingvistic─â Somato-Integrativ─â (INLPSI), aceste descoperiri uluitoare despre ADN-ul uman, care sunt influen┼úate de cuvintele noastre, contribuie major la dezvoltarea viitoarelor genera┼úii. ├Än primul r├ónd sunt de re┼úinut 3 mari aspecte la care s─â ne raport─âm:

1. Aceste cercet─âri au demonstrat ┼či explicat ┼čtiin┼úific cum corpul uman este programabil prin limbaj, respectiv prin intemediul tipului de g├ónduri/convingeri ┼či sentimente care decurg din acestea.

2. De┼či experimentele au fost f─âcute cu aparatur─â specific─â, totu┼či, omul nu are neap─ârat─â nevoie de un dispozitiv pentru a-┼či reprograma ADN-ul deoarece el poate s─â lucreze ┼či con┼čtient asupra proceselor interioare pentru a ob┼úine o anumit─â stare de s─ân─âtate ┼či de succes.

3. Procesul de hipercomunica┼úie este extrem de eficient atunci c├ónd acces─âm o stare de relaxare profund─â.

ÔÇťStarea de ├«ngrijorare, un mental hiperactiv, perfec┼úionismul, negativismul, munca excesiv─â care duce la epuizare etc. obstruc┼úioneaz─â acest procesul de hipercomunica┼úie ┼či informa┼úiile primite sunt distorsionate ┼či, de cele mai multe ori, inutile. ├Än concluzie, ceea ce este bine s─â facem se poate rezuma la:  relaxare ┼či timp de calitate pentru a ÔÇŁcur─â┼úaÔÇŁ canalul hipercomunica┼úiei, dezvoltarea ├«ncrederii ├«n sine ┼či ├«n via┼ú─â, dezvoltarea capacit─â┼úiilor de adaptare, fexibilitate, acceptare, iertare, iubire, ascultarea mesajelor corpului pentru a ├«n┼úelege ├«n mod specific care este nevoia de redefinire a ÔÇŁprogramuluiÔÇŁ interior, modificarea convingerilor limitative prin programare mental─â ┼či dezvoltarea unui tip de comportament/ac┼úiune care s─â sus┼úin─â constant programele mentale noiÔÇŁ, conchide psihologul Laura Maria Cojocaru, pre┼čedinte ┼či fondator al Institutului de Neuro-Programare Lingvistic─â Somato-Integrativ─â (INLPSI).