Un mar pe zi tine doctorul departe. Mai multe mere, te-ar putea ajuta sa scapi si de kilogramele in plus. De asemenea, cura cu mere iti va restarta organismul, datorita efectului detoxifiant.

Cura de slabire cu mere dureaza doar 3 zile, iar daca o tii, sunt sanse mari sa beneficiezi de efectele pozitive de detoxifiere pe care le aduce corpului. In plus, cura accelereaza metabolismul si grabeste arderile. Intr-o perioada scurta de timp – nici nu este indicat sa prelungesti dieta – scapi de surplusul de grasime, completezi necesarul de vitamine si imbunatatesti, la modul general, sanatatea.

Cura de slabire cu mere – de ce sa o urmezi

Publicatia fitlive.tv sugereaza ca marul este unul dintre cele mai sanatoase alimente. Bogat in vitaminele A, C, E, K si complexul B, marul reprezinta o sursa importanta de polifenoli (acestia sunt antioxidanti puternici) si pectine, substante care curata vasele de sange si previn depunerile arteriale.

Mai mult decat atat, marul contine fier, potasiu, fosfor, calciu, biotina si acid folic. Daca mananci zilnic mere, altfel spus, sunt riscuri mici sa suferi de carente de vitamine si minerale in corp. De asemenea, cura aduce beneficii la nivel celular si imbunatateste activitatea hormonala si a sistemului imunitar.

Mai mult decat atat, urmand cura cu mere iti alcalinizezi, detoxifici si purifici intregul organism.

Cum tii dieta

In afara de cele 3 zile de dieta, intregul proces dureaza o saptamana. Asta pentru ca 2 zile iti pregatesti corpul, 3 zile tii cura si, apoi, 2 zile faci tranzitia spre o alimentatie normala. S-ar putea sa te surprinda faptul ca nu vei mai dori sa mananci alimente pe care le consumai inainte. Un alt efect pozitiv al regimului este ca-ti schimba in bine gusturile si nevoile nutritionale.

Bine de stiut! Este indicat sa iti planifici cele 3 zile de dieta cu mere intr-o perioada cand nu lucrezi, pentru ca ai nevoie de mai multa odihna in aceasta perioada.

Primele 2 zile

In prima zi, bea multe sucuri naturale din legume, smoothie-uri, fructe, salate, cantitati mici de alimente bogate in proteine slabe, legume fierte si portii mici de cereale integrale din ovaz si quinoa. In ziua a doua, mananca o salata verde si fructe, iar dupa 19, nu mai consuma nimic.

Evita bauturile alcoolice, carbohidratii cu indice glicemic ridicat, alimentele procesate, zaharul, cartofii, lactatele, soia, cafeaua si excesul de mancare.

Urmatoarele 3 zile

In zilele 3, 4 si 5, poti manca mere la discretie. Ar fi bine sa iti faci un stoc cu mai multe tipuri de mere, sa bei multa apa si ceaiuri din plante.

Ultimele 2 zile

Dupa ce tii cura, bea 2 zile sucuri naturale verzi, din fructe si legume, smoothie-uri si fructe la micul dejun, iar la pranz si cina, supe si legume fierte. Imparte mancarea in portii mici si dese, ca sa nu ingreunezi digestia, si bea cel putin 2 litri de apa.

Citeste mai multe despre cura cu mere!