Oricand este un moment bun sa te gandesti mai mult la tine. Nu astepta sa se iveasca prilejul ca sa pui in aplicare aceste sfaturi despre cum scapi de negativism.

Timpul limitat, sarcinile nenumarate si stresul zilnic nu te vor mai afecta asa tare, daca te vei gandi mai mult la tine, daca devii un strop mai egoist si iti doresti cu adevarat sa afli si sa respecti principiile despre cum scapi de negativism.

Medicul Mia Finkelston, recunoscuta pentru consultatiile oferite prin aplicatia LiveHealth Online, recomanda cateva sfaturi pentru o viata sanatoasa. Toate se refera la cum sa avem mai multa grija de noi. Suntem unici si avem nevoi diferite, insa aceste recomandari pot fi aplicate indiferent de sex, statut, job sau alte considerente. Adopta-le in rutina zilnica, daca este posibil, si vei incepe cat de curand sa fii mai productiv, mai vesel si mai creativ.

Ajusteaza-ti programul de antrenament

In ce situatie te regasesti: nu prea obisnuiesti sa faci sport sau, dimpotriva, exagerezi cu efortul fizic? Indiferent de raspunsul tau, ar fi bine sa schimbi cate ceva in rutina zilnica de miscare. Practica un nou hobby, invata o activitate fizica noua care iti face placere. Nu te plafona facand unul si acelasi lucru pentru o perioada mai lunga de timp! Aceasta regula se aplica si in cazul miscarii. Ca sa beneficiezi de efectele pozitive ale activitatii fizice, obisnuieste-te sa dai un restart din cand in cand pe acest plan.

Fa curatenie in casa cu placere

Rezerva-ti maximum 10 minute pe zi sa igienizezi o parte din casa ta. Alege unul dintre locurile unde petreci cel mai mult timp. Iti va face placere sa faci curatenie in spatiul preferat de tine. Stresul se va diminua si nivelul de confort cu care esti obisnuita va creste.

Aglomeratia din casa inseamna aglomeratie psihica, iar acest lucru se poate transforma in simptome de anxietate sau chiar depresie.

Fa ceva achizitii in garderoba sau casa

Odata cu organizarea si curatenia in casa, poti scapa si de anumite lucruri care nu iti mai folosesc. De asemenea, poti recicla obiecte vestimentare care nu ti se mai potrivesc. Improspateaza garderoba si, daca este cazul, fa si alte mici achizitii prin casa. De exemplu, schimba lenjeria de pat cu una de sezon, mai vesela. Poti inlocui draperia, perdeaua de dus sau alte obiecte la vedere. Chiar daca sunt lucruri aparent banale, acestea au un potential fantastic sa-ti insenineze zilele si dispozitia.

Cum scapi de negativism – Citeste cat mai mult

Cand stresul te copleseste si simti ca nu-ti mai iese nimic cum trebuie, ia o pauza. Daca locul nu iti permite sa dormi, deschide o carte si citeste macar cateva pagini. Cititul are un efect puternic relaxant si te deconecteaza intr-un timp foarte scurt. Opteaza pentru carti de dezvoltare personala, pentru carti cu mesaje motivationale, carti romantice, carti in care poti gasi solutii pentru multe dintre problemele care iti pun piedici in viata de zi cu zi.

Cititul iti dezvolta creativitatea si, daca alegi un loc in natura pentru a rasfoi o carte, beneficiile aduse mintii si sufletului sunt si mai puternice.

Daca e posibil, odihneste-te la pranz

Nimic nu se compara cu un somn de calitate, care iti reda energia dupa cateva ore bune de efort fizic si intelectual! Nu-ti trebuie mai mult de cateva zeci de minute in timpul zilei, in jurul pranzului, pentru un somn scurt, dar reconfortant. Pune-ti telefonul pe modulul vibratii si opreste gadget-urile, ca sa te poti odihni cu adevarat. Cel putin 20 de minute de repaus fac minuni pentru corpul si mintea ta. Aproximativ aceleasi beneficii le obtii si daca faci exercitii de respiratie.