O alimentaţie sănătoasă, o bună condiţie fizică, precum şi ,,antrenarea muşchilor pelvieni" reprezintă doar câteva soluţii la îndemână pentru creşterea performanţelor sexuale. Iată ce paşi poţi să urmezi!

Cum să-ţi creşti performanţele sexuale - controlul ejaculării

Controlul ejaculării este un prim pas pentru creşterea performanţelor sexuale în cazul bărbaţilor, iar acest lucru poate fi realizat prin lucrarea unor muşchi pelvieni, pubococcigieni (PC), prin câteva exerciţii simple, dar cu efect vizibil. Aceşti muşchi controlează în acelaşi timp retenţia lichidului seminal şi a urinei, fermitatea penisului în timpul erecţiei şi forţa de ejaculare.

Iar antrenarea acestora se face prin exerciţii Kegel, numite aşa după numele fizioterapeutului care le-a inventat. Identifici cu uşurinţă aceşti muşhi dacă faci o pauză în timp ce urinezi. Vei simţi cum îi foloseşti pentru a opri fluxul de lichid. Exerciţiile se fac în seturi, iar între ele trebuie să faci pauze de câte un minut.

Un exemplu de set de exerciţii Kegel este următorul: contractă şi apoi relaxează muşchii pentru 5 secunde. Urmatorul set de exerciţii ar trebui să fie din contractări şi relaxări de câte 10 secunde, apoi de câte 20 de secunde, iar ultimul set, din contractări şi din relaxări musculare de câte 30 de secunde.

Cum să-ţi creşti performanţele sexuale - alimente care ajută hormonal

Există anumite alimente care, pe lângă proprietatea de a stimula circulaţia sanguină au în conţinut substanţe care activează anumiţi hormoni implicaţi în apariţia plăcerii sexuale. De exemplu, strugurii sunt un afrodisiac natural.

Coaja strugurilor conţine o cantitate mare de resveratrol, un antioxidant ce stimulează producerea de estrogen, hormon sexual feminin. Sucul de struguri consumat înaintea actului sexual are un efect înviorător, energizant. Şi ardeiul este un bun afrodisiac, spun specialiştii, datorită faptului că are un conţinut important de capsaicină, substanţă din categoria antioxidanţilor, ce stimulează circulaţia la nivelul organelor genitale. Tot capsaicina favorizează eliberarea de endorfine (analgezice naturale) la nivelul creierului şi conferă o stare euforică.

Fiindcă actul sexual ţine şi de chimia creierelor, nu doar a corpurilor, îţi poate fi de ajutor puţină ciocolată. Aceasta conţine feniletilamină, care acţionează asupra zonelor din creier responsabile cu starea de bunădispoziţie, dar şi asupra centrilor răspunzători de excitarea sexuală. Trebuie să ai grijă doar să alegi un sortiment cu un procent cât mai mare de cacao şi cu mai puţin zahăr.

Cum să-ţi creşti performanţele sexuale - Kegel şi pentru femei

În egală măsură, şi femeile pot beneficia de pe urma exerciţiilor Kegel. Regulile sunt aceleaşi ca şi în cazul bărbaţilor. Mai mult, în cazul femeilor contracţiile muşchilor plăcerii apar şi în timpul orgasmului, deci antrenarea acestora înseamnă, implicit, plăcere mai intens resimţită. În egală măsură, mişcarea (jogging, mers pe role sau exerciţiile pilates) creşte fluxul sanguin la nivelul pelvisului şi ajută în acest fel viaţa sexuală a femeii.