Dieta cu banane are cele mai uşoare reguli. Atenţie, însă! Pentru că nu este o dietă extremă, nu trebuie să te aştepţi să vezi kilogramele zburând pe fereastră! Iată cum arată planul dietei “banana de dimineaţă”.

Este considerată cea mai uşoară şi mai eficientă dietă. Gustoase şi pline de vitamine, bananele sunt ideale în alimentaţia sănătoasă. Iată cum poţi slăbi cu aceste fructe-minune, conform specialiştilor site-ului webmd.com.

Micul dejun

Două banane şi unul sau două pahare de apă, la temperatura camerei.

Prânz

Puteţi mânca orice. Atenţie însă: specialiştii vă recomandă să serviţi un singur fel. Nu aveţi voie să mai mâncaţi alte gustări înainte de masa de seară.

Cină

Mâncaţi ce vă place, însă aveţi interzis la îngheţată, produse lactate, alcool sau desert. Singurul lichid pe care trebuie să-l consumaţi este apa, la temperatura camerei. Nu mâncaţi mai târziu de ora 20 şi mergeţi la culcare înainte de miezul nopţii. Studiile au demonstrat că lipsa somnului duce la obezitate!

De ce funcţionează această dietă?

Enzimele din banane ajută digestia să devină mult mai rapidă. Mai mult, aceste fructe conţin un anumit tip de fibre care induc sentimentul de saţietate şi ajută la arderea grăsimilor.

Păreri contra

Chiar dacă multe persoane spun că dieta funcţionează, specialiştii sunt de părere că nu poţi mânca orice la prânz şi să slăbeşti.

Este bun sfatul “nu mânca după ora opt seara”, dar ei cred că asta nu e de ajuns. Bananele sunt sănătoase, dar nu sunt o minune, spun ei.