Dacă te simţi moleşit, cu o stare permanentă de somnolenţă iar energia pare să fie departe de tine, atunci este bine să citeşti acest articol pentru a afla ce anumite îţi poate aduce un surplus de energie.

Dulciurile sunt prima alegere atunci când cafeaua pare a nu fi suficientă pentru a te menţine pe linis de plutire.

Este bine să ştii că organismul tău este construit în aşa fel încât să se autoregenereze. Însă un mic ajutor din partea ta va fi bine venit.

Iată câteva sfaturi pentru a te bucura de energie pe tot parcursul zilei:

O gustare sănătoasă în plină zi

Fără calorii, zaharuri dar extrem de gustoasă, aşa trebuie să fie gustarea ta din mijlocul zilei pentru a te bucura din plin de energie. Fibrele şi proteinele sunt alegerea ideală iar noi îţi recomandăm un măr, un smoothie plin de antioxidanţi cum sunt cei oferiţi de fructele de pădure.

Un „pui” de somn

Pe lângă cele 8 ore de somn nocturne, pentru a avea energie pe tot parcursul zilei este necesar să îţi mai oferi un pui de somn mai ales la prânz. Chiar şi pentru câteva clipe 5-6 secunde dacă vei sta cu ochii închişi, creierul va primi un boom ce îi va permite să te urmărească şi să îţi mărească capacitatea de concentrare.

Află care sunt obiceiurile care te lasă fără energie AICI

Nu folosi cafeina în exces

Atât cafeaua cât şi băuturile energizante îţi pot oferi o porţie de energie doar când nu le consumi în exces. Chiar dacă tu crezi că un consum mai aare de cafea te va ajuta să fii mai vigilent, există riscul tot mai mare să obţii taman efectul opus. Astfel vei ajunge să te lupţi cu insomnia şi afecţiunile aferente ei.

Carbohidraţii complecşi sunt un „must have”

Tot ce trebuie să faci este să înlocuieşti carbohidraţii simple şi anume zaharurile cu carbohidraţi complecşi precum pâinea integrală, orezul brun, care să îţi aducă un aport caloric cu ardere lentă ce susţine senzaţia de saţietate timp îndelungat.

Atunci când te simţi moleşit şi apelezi la ceva dulce, te vei bucura doar temporar de o doză de energie apoi după ce efectul va fi consumat te vei confrunta inevitabil cu oboseala anterioară.

Mişcarea înseamnă sănătate

Respiraţia joacă un rol fundamental în sănătatea organismului tău şi cel mai bine este controlată în momentul în care faci mişcare, mai ales în aer liber. Aşa că dacă ai câteva minute la dispoziţie alege să faci măcar câţiva paşi simpli, o tură de bloc să urci şi să cobori scările.

Menţine controlul kilogramelor

Alimentaţia sănătoasă, mişcarea, odihna, hidratarea, toate duc la pierderea surplusului de kilograme aspect care va influenţa în bine starea ta de sănătatea şi nivelul de energie. Cu cât vei reduce mai mult caloriile ne care ar putea să se lipsească corpul tău cu atât mai bine te vei simţi.

Astfel că ai nevoie de hidratare constantă, ascultă muzică să te înveseleşti, fă sex, călătoreşte şi învaţă să îţi asculţi corpul şi să te pui pe primul plan.

Nu uita că deshidratarea adesea este principala cauză a oboselii accentuate, aşa că ai grijă să ai mereu la îndemână o sticlă de apa cu care să te hidratezi pe toată perioada zilei.