O dietă sănătoasă este cea din care nu lipseşte varietatea. Ai nevoie zilnic nu doar de carne, lactate şi brânzeturi, ci mai ales de fructe, legume, seminţe, verdeţuri, cereale integrale.

Mere

Te ajută să ţii sub control diabetul. Au un conţinut ridicat de fibre şi antioxidanţi şi-ţi îmbunătăţesc sănătatea inimii. De asemenea, sunt indicate în diete şi te ajută să slăbeşti.

Migdale

Sunt bogate în fibre şi proteine. De asemenea, îţi menţin inima sănătoasă datorită acidului oleic din compoziţia lor.

Spanac

Din spanac îţi iei vitaminele E şi C, precum şi fitonutrienţi care previn degenerescenţa maculară cauzată de înaintarea în vârstă.

Afine

Antioxidanţii şi vitamina C din afine te protejează de efectele radicalilor liberi printre care se numără îmbătrânirea prematură, dar şi cancerul.

Citeşte şi: Dieta de 13 zile pentru schimbarea metabolismului

Avocado

Grăsimile monosaturate din avocado îţi reglează colesterolul şi nivelul de trigliceride, ceea ce te ajută să scapi de grăsimile acumulate.

Quinoa

Conţine o cantitate de 2 ori mai mare de proteine decât orezul brun. Mai mult, consumată frecvent îţi acoperă o parte importantă a necesarului zilnic de fier, dar şi de magneziu.