Grăsimea de pe abdomen – atunci când este în exces – ne poate afecta sănătatea într-un mod în care celelalte tipuri de grăsime nu o pot face. De aceea, am pregătit o listă cu câteva alimente care vă vor ajuta să aveţi un abdomen mai plat. Nu uitaţi că slăbitul este un proces de durată, care presupune schimbarea stilului de viaţă.

Ulei de măsline

Toată lumea are nevoie de puţină grăsime în alimentaţie, deoarece aceasta controlează foamea. Însă alegeţi grăsimile mononesaturate, cum ar fi uleiul de măsline. Acestea vor ajuta la menţinerea colesterolului sub control şi la satisfacerea poftelor. Feriţi-vă de uleiurile vegetale hidrogenate, deoarece acestea conţin grăsimi trans nesănătoase.

Ouă

Ouăle conţin vitamina B12, de care corpul uman are nevoie pentru a metaboliza grăsimea. De fapt, cercetătorii de la Universitatea de Stat din Louisiana au descoperit că persoanele care mănâncă ouă la micul dejun în fiecare zi au pierdut în greutate mai mult decât persoanele care au mâncat un mic dejun bazat pe cereale.

Fasole şi legume

Fasolea are un conţinut scăzut de calorii, sunt bogate în proteine şi fibre, care vă ajută să vă tonifiaţi organismul şi să pierdeţi în greutate. Puteţi face un fel de mâncare cu fasole, cum ar fi burritos, în loc de consumul de carne o dată pe săptămână.

Citeşte continuarea articolului pe totuldespremame.ro