Grăsimile saturate favorizează creşterea nivelului de colesterol „rău” ceea ce poate duce la blocarea arterelor. Dacă ai o dietă bogată în alimente care conţin grăsimi saturate, riscul unor boli cardiovasculare este sporit. Mănâncă-le mai des pe cele indicate mai jos pentru a te feri de aceste afecţiuni!

Mere

Merele verzi sunt o sursă excelentă de flavonoide care-ţi menţin silueta, deoacere acţionează asupra grăsimilor care se acumulează în zona abdominală. Cu doar 80 de calorii, un singur măr îţi normalizează şi glicemia. De altfel, merele verzi sunt indicate îndeosebi în dieta diabeticilor.

Migdale

Printre alimentele care conţin grăsimi bune sunt migdalele. Când fac parte dintr-o dietă variată, îmbunătăţesc abilitatea organismului de a elimina grăsimile saturate. Mănâncă 8-10 migdale pe zi, la micul-dejun sau la gustări. Într-o cantitate mai mare, pot avea efectul invers, de îngrăşare.

Avocado

Este un fruct hipercaloric, dar consumat cu moderaţie îţi aduce un plus de grăsimi mononesaturate, bune, îţi taie pofta exagerată de a mânca, protejează inima şi ficatul. Mănâncă avocado cu orez, ca garnitură la somon sau cu puţin piper.

Castraveţi

Mâncând mai des castraveţi îţi acoperi necesarul de fibre, vitamine A şi C, minerale cum sunt calciul, fierul, zincul, magneziul. Un alt avantaj este că îţi asigură hidratarea zilnică, deoarece conţin multă apă. Mai mult, o bună hidratare ajută la curăţarea corpului de toxine datorită efectelor diuretice.