Un mod ideal de a profita de fructe şi legume sunt smoothie-urile, o adevărată explozie de vitamine şi minerale, care au grijă de sănătatea ta, dar care te ajută să şi scapi de kilogramele în plus. Află care sunt cele mai bune reţete pentru silueta ta!

Smoothie de măr

Pentru acest smoothie, ai nevoie de două mere, o mână de spanac, câteva seminţe de chia şi câteva picături de stevia. Pui ingredientele în blender şi le mixezi timp de 3-4 minute.

Pui conţinutul într-un pahar, adaugi câteva cuburi de gheaţă şi bei. Poţi face acest smoothie de 2-3 ori pe zi. Este sărac în calorii, grăbeşte arderile, dar este şi o sursă importantă de vitamina C, care creşte imunitatea.

Smoothie de caise

Pentru prepararea acestei delicioase băuturi, ai nevoie de patru caise, două piersici, apă şi de câteva cuburi de gheaţă. Scoţi sâmburii de la caise şi piersici şi pui fructele în blender, 1-2 minute, până devine cremos.

Pui într-o cană, apoi amesteci cu puţină apă şi adaugi cuburile de gheaţă. Poţi bea între mese, de două ori pe zi.

Smoothie de struguri

Pentru prepararea acestui smoothie ai nevoie de o jumătate de cană de căpşuni congelate, de boabele de la doi ciorchini de struguri roşii, de o lingură de miere şi o jumătate de pahar cu lapte dulce.

Pui aceste ingrediente în blender şi mixezi câteva minute. Este o sursă importanta de antioxidanţi, proteine, calciu şi vitamine şi îl poţi consuma chiar şi la cură de slăbire.

Smoothie de mentă

Ai nevoie de un pumn de frunze prospete de mentă, de un sfert de cană de iaurt cu 0% grăsimi, 200 grame de baby spanac proaspăt şi un pic de apă. Pui în blender ingredientele şi mixezi, până când obţii o băutură spumoasă. Îl bei proaspăt.