Vrei să slăbeşti câteva kilograme înainte de Paşte şi te-ai gândit să profiţi de perioada postului? Ai grijă la tentaţii si afla din acest articol care sunt cele mai intalnite 4 greşeli întâlnite în curele de slăbire.

În cele mai multe planuri de atac împotriva kilogramelor se strecoară mici scăpări. Poţi fi „cuminte“ o săptămână întreagă până când apare o pătrăţică de ciocolată care te poate convinge să iei o scurtă pauză de o gustare. Şi apoi de încă una... Planul A e compromis, ai nevoie de planul B.

Iată cele 4 greşeli întâlnite în curele de slăbire pe care le facem atunci când ne apucăm de o dietă de slăbire.

Vrem mult şi repede

Prima şi cea mai importantă regulă de care trebuie să ţinem cont când începem să ţinem un regim de slăbire este stabilirea unui obiectiv realist.

Studiile clinice au demonstrat că persoanele care au slăbit în timp au beneficiat de rezultatele dietei pe o perioadă mai lungă. Dacă încerci să slăbeşti mai mult şi mai repede, aproape sigur te vei lovi de efectul yo-yo.

Un ritm sănătos de scădere în greutate înseamnă pierderea a 500 de grame până la un kilogram pe săptămână.

Sărim peste micul dejun

Te gândeşti că dacă renunţi la una dintre mesele principale ale zilei vei slăbi mai uşor? Nimic mai greşit.

Micul dejun îţi asigură energia pentru activităţile din prima parte a zilei şi are rolul de a preveni poftele de ceva dulce.

Alte greşeli întâlnite în curele de slăbire: "N-are calorii, putem mânca oricât!"

Chiar dacă alimentele din dietă sunt slab calorice, acest lucru nu înseamnă că le putem consuma la discreţie. În timpul unui regim alimentar trebuie contorizat absolut tot ceea ce mâncăm, dar şi ce cantitate consumăm.

Este foarte important să avem o agendă cu produsele alimentare pe care să le evităm şi pe cele de bază în regim.

În agendă ar trebui trecute şi orele când sunt luate mesele principale şi gustările.

Nu bem suficientă apă

Atunci când urmăm un regim alimentar ne concentrăm în special pe alimente decât pe lichidele pe care le consumăm.

Şi uităm să bem apă. Sau, în unele cazuri, o evităm, pe motiv că „îngraşă“. Este, de asemenea, o greşeală des întâlnită în diete.

În realitate, pentru rezultate pozitive, un regim trebuie completat cu o hidratare corespunzătoare, de minimum 2 l de apă şi de ceai pe zi.

Dacă vrei să ştii exact de câtă apă are nevoie corpul tău fă următorul calcul: 30 ml de apă/ kg corp/ zi.

Spre exemplu, o persoană care are greutatea corporală de 70 de kilograme trebuie să consume în 24 de ore cel puţin 2 l şi 100 de mililitri.