Persoanele care includ in dieta zilnică fructe bogate în flavonoizi au fost mai puţin predispuşi îngrăşării. De asemenea, ei au parte şi de alte beneficii pentru sănătate. De aceea trebuie să consumi anumite fructe zilnic.

Potrivit unui studiu realizat la Harvard, care a adunat datele de la mai mult de 124.000 de persoane cu vârsta peste 24 de ani, cei care au consumat mai mulţi flavonoizi nu au avut probleme legate de îngrăşat şi unii chiar au slăbit când au mâncat fructe în mod regulat. Iată care sunt cele mai bune fructe!
Merele
Merele reprezintă una dintre cele mai bune alegeri alimentare zilnice, pentru că ajută la controlul greutăţii corporale. Se pare ca polimerii flavonici din mere inhibă enzimele care descompun zaharurile simple, ceea ce înseamnă că în loc de a favoriza stocarea grăsimilor, ajută la arderea lor.
De asemenea, merele sunt fructe ideale pentru menţinerea imunităţii, dar ajută şi la o bună digestie, datorită conţinutului de fibre.
Perele
O sursă bună de pectină, perele sunt bogate în flavonoizi şi vitamine, ceea ce le face potrivite atunci când vrei să slăbeşti sau pentru a preveni diabetul zaharat de tip 2. Studiile au arătat că perele favorizează pierderea în greutate, mai mult decât alte fructe.
O pară proaspătă oferă aproape un sfert din nevoile zilnice de fibre, ceea ce înseamnă că oferă beneficii pentru flora intestinală.
Afinele
Afinele sunt bogate în antocianine, antioxidanţi puternici care ajută la prevenirea cancerului, a bolilor de inimă şi a inflamaţiilor. Doar o creştere mică a cantităţii de antocianine este corelată cu menţinerea greutăţii. Le poţi păstra congelate, ca să le poţi mânca şi pe timp de iarnă.
Căpşunele
Capşunele conţin o varietate de antioxidanţi: antocianine şi flavonoizi. Cercetările arată că, un bol de căpşuni pe zi duce la reducerea inflmaţiilor. De asemenea, dacă mănânci câteva căpşuni înainte de dulciuri, atunci organismul va absorbi mai puţin zahăr.