Îţi poţi îmbunătăţi procesul de slăbire făcând unele exerciţii fizice care au rolul de a intensifica metabolismul. Odată ce ai reuşit să îţi intensifici metabolismul, arderea depozitelor de grăsime va avea loc mult mai repede.

Flotările

Flotările au un impact mare asupra mai multor grupe de muşchi, motiv pentru care sunt recomandate persoanelor care vor să îşi intensifice metabolismul, fie că sunt experimentate sau nu. Ceea ce le face potrivite este faptul că pot fi făcute în diferite feluri, pentru a spori efectele lor pozitive.

Exerciţiile cu gantere

Pentru a efectua acest exerciţiu ai nevoie de un set de gantere. Pentru început, întinde-te pe podea, ţine genunchii îndoiţi şi picioarele puţin depărtate. Ia câte o ganteră în fiecare mână şi în timp ce îţi ridici partea superioară a corpului (ca şi când ai face abdomene), îndoaie şi coatele, după care revino la poziţia iniţială.

Exerciţiile pliometrice

Acerst tip de exerciţii fizice sunt recomandate persoanelor care au o condiţie fizică bună. Pe lângă faptul că au un rol important în creşterea rezistenţei organismul, exerciţiile pliometrice contribuie la buna funcţionare a sistemului cardiovascular. Printre exerciţiile pliometrice se numără săritul pe trepte, săriturile în lateral şi săriturile pe loc. Este suficient să practici astfel de exerciţii doar o dată pe săptămână.

Exerciţiile pentru partea inferioară a corpului

Mulţi experţi admit faptul că exerciţiile fizice care vizează cele mai mari grupe de muşchi au rolul de a intensifica metabolismul. Şi cum aceste grupe de muşchi se află în partea inferioară a corpului, este de preferat să optezi pentru exerciţii care le pun în funcţiune. Astfel, metabolismul se va intensifica, iar arderea grăsimilor va avea loc mult mai repede.