Există un punct pe corpul tău care te poate ajuta să trăieşti mai mult

1 2 jpg jpeg

Exact sub rotula genunchiului există un punct al longevităţii şi pentru a-l putea găsi în mod corect, trebuie să îţi acoperi genunchiul drept cu mâna dreaptă. Între sfârşitul degetului mic şi degetul inelar vei găsi sub forma unei adâncituri interosoase punctul magic Zu San Li.

Prin presiunea exercitată asupra acestui punct poţi să controlezi activitatea organelor din partea inferioară a corpului, dar şi activitatea măduvei spinării mai ales în zonele responsabile de funcţionarea organelor genitale, a rinichilor şi a glandelor suprarenale.

Glandele suprarenale au funcţii importante în buna funcţionare a oganismului tău astfel că:

- normalizează tensiunea arterială, glucoza, insulina şi activitatea sistemului imunitar

- îmbunătăţesc digestia şi elimină procesele inflamatorii

- au efect curativ în cazul bolilor gastrointestinale

- ajută în recuperarea după un accident vascular cerebral

Citeşte şi: Iată cum poţi reduce riscul de stop cardiac

De ce „punctul longevităţii”

Denumire ce îşi originea în Japonia „Punctul longevităţii” sau „Zu San Li”, creşte activitatea glandelor suprarenale când îl masezi, glande care au rolul de a proteja organismul. Aplicată zilnic această metodă, te ajută să îţi reglezi tensiunea arterială, să menţii nivelul de zahăr în limite normale şi să îţi reglezi sistemul imunitar.

Extrapont

În medicina japoneză se spune că masarea acestui punct tratează impotenţa, sughiţul constipaţia, gastrita sau problemele urinare.

Citeşte şi: 3 mituri despre infecţiile urinare

2 jpg jpeg

Cum trebuie acţionat „punctul longevităţii”

Cea mai bună modalitate este să masezi acest punct cu câteva ore înainte de masa principală a zilei, de câte 9 ori, în sensul acelor de ceasornic maximum 10 minute. Aşază-te într-o poziţie relaxantă, confortabilă şi bucură-te de efectele minunate ale stimulării lui.

Pont

Poţi pierde jumătate de kilogram pe săptămână dacă masezi acest punct seară, însă nu trebuie să mergi apoi imediat la somn deoarece stimularea lui înainte de culcar poate să provoace insomnie.

Îţi întăreşte sistemul imunitar

Dacă faci asta timp de 8 zile la rând, vei putea să te mândreşti cu un sistem imunitar mai puternic. În plus, procesul de îmbătrânire va fi cu mult încetinit.

Îţi îmbunătăţeşte memoria, funcţionarea sistemului cardiovascular şi digestiv, dacă alegi ca momentul în care să îl stimulezi să fie perioada de la prânz.