A┼ča vei avea mai mult─â energie ┼či te vei concentra mai bine!

1 2 jpg jpeg

Nu trebuie să fii sportiv de performanţă pentru a avea o rezistenţă bună în faţa bolilor sau a sarcinilor multiple din decursul unei zile încărcate.

Anumite probleme de s─ân─âtate precum diabetul, surplusul de kilograme, cancerul sau lipsa somnului bun, stresul sau consumul de alcool pot s─â contribuie la imunitatea ta sc─âzut─â ┼či la lipsa de energie.

├Änainte de toate asigur─â-te c─â bei suficent─â ap─â, adesea deshidratarea este un fenomen greu de suportat de c─âtre organismul t─âu, iar dac─â acest fenomen vine la pachet ┼či cu sedimentarismul, nu e de mirare lipsa ta de energie ┼či de focusare.

Uleiul de cocos cre┼čte imunitatea

1 2 jpg jpeg

Des ├«nt├ólnit mai ales ├«n tratamentele naturiste de ├«nfrumuse┼úare, uleiul din nuc─â de cocos extra-virgin este un tratament inedit pentru cre┼čterea imunit─â┼úii, a energiei dar ┼či un bun protector pentru inima ta.

Gr─âsimile s─ân─âtoase pe care le con┼úine, se diger─â repede ┼či se tranform─â ├«n energie ce ├«┼úi lipse┼čte.

Astfel se recomand─â 1-2 linguri┼úe din acest produs ├«n fiecare zi ┼či vei uita ce ├«nseamn─â s─â fii f─âr─â energie pe tot parcursul zilei.

Nici ceaiul verde nu este de evitat, el te ajut─â s─â restabile┼čti imediat nivelul energetic al corpului t─âu, s─â te odihne┼čti mai bine ┼či s─â ai un randament corespunz─âtor atuci c├ónd faci sport.

Aten┼úie ├«ns─â s─â nu dep─â┼če┼čti doza maxim─â de 2 c─âni pe zi.

Turmenicul previne epuizarea psihic─â

1 2 jpg jpeg

Turmenicul are ca principal─â substan┼ú─â activ─â curcumina, un aliat natural ce te va ajuta s─â ├«┼úi recape┼úi energia ┼či s─â repare celulele musculare afectate ├«n urma eforturilor mari depuse.

Clocote┼čte o can─â de lapte ┼čia poi adaug─â o linguri┼ú─â de turmenic ├«n ea, acoper─â ┼či ami las─â la fiert 5 minute.

La final dup─â ce s-a mai r─âcit adaug─â pu┼úin─â miere dac─â vrei un gust mai dulceag ┼či consum─â-l mai ales dac─â ai nevoie de energie sau dup─â un efort intens.

Poţi de asemenea să adaugi turmenic în fresh-uri sau smoothie-uri.

Află cum îţi poţi menţine bronzul mai mult timp AICI

Concentrează-te pe respiraţie

├Äncearc─â s─â respiri din diafragm─â, s─â te concentrezi pe o respira┼úie corect─â, ├«n felul acesta vei cre┼čte nivelul de oxigen din s├ónge ┼či vei cre┼čte nivelul de energie. ├Änspir─â profund pe nas ┼či apoi expir─â profund pe gur─â, practic─â acest exerci┼úiu ori de c├óte ori ai ocazia, ├«nclusiv atunci c├ónd e┼čti la birou ┼či e┼čti stresat.

Nici alimentele bogate în magneziu nu sunt de evitat, mai ales dacă vorbim despre avocado, legume de culoarea verde închis, banane, ciocolată neagră.

Nu uita de hidratare

Deshidratarea apare ├«n momentul ├«n care procentul de ap─â din organism scade sub pragul de 60-70% din greutatea corporal─â, astfel apare ┼či nivelul sc─âzut de energie, oboseala muscular─â ┼či dificult─â┼úi de concentrare.

Un consum ridicat de alcool ┼či cofein─â va contribui la deshidratarea ta, alege s─â introduci c├ót mai multe supe ┼či sucuri naturale ├«n alimenta┼úia ta. Nu evita s─â faci mi┼čcare ori de c├óte ori ai ocazia, fie c─â este vorba despre mers pe jos dou─â sta┼úii de autobuz, fie despre 30 de minute de cardio sau chiar o or─â la sal─â.