VIDEO: Alung─â stresul cu ajutoare din natur─â

1 2 jpg jpeg

Menta combate oboseala

Renumit─â pentru parfumul s─âu ├«mbietor, menta este un remediu excelent ├«n combaterea oboselii ┼či a st─ârii de ├«ncordare.Tocmai de aceea, o ce┼čcu┼ú─â de ceai de ment─â ├«n timpul zilei poate face minuni. Speciali┼čtii ├«ns─â recomand─â ceaiul de ment─â ┼či seara, ├«nainte de culcare, deoarece combate insomnia ┼či asigur─â un somn lini┼čtit.

Pentru a ob┼úine efecte maxime, ceaiul trebuie s─â fie concentrat ┼či, prin urmare, se recomand─â dou─â plicule┼úe de plant─â la o can─â de ap─â. De asemenea, se mai pot unge t├ómplele cu ulei de ment─â sau se poate face aromaterapie, deoarece planta calmeaz─â durerile de cap. De asemenea, frunzuli┼úele de ment─â pot fi puse ├«n apa de baie, pentru a detensiona organismul.

Teiul induce somnul

Pe bun─â dreptate, teiul este cunoscut sub numele de ÔÇ×copacul uit─âriiÔÇŁ. Aceasta deoarece, ├«n concentra┼úii mari, induce somnul.

Prin urmare, este cel mai bun ÔÇ×antidotÔÇŁ ├«mpotriva insomniei ┼či, prin urmare, trebuie evitat consumul lui ├«n timpul zilei. Se folose┼čte doar sub form─â de ceai. ├Än acest sens, patru flori de tei se pun ├«ntr-o can─â de ap─â fierbinte.

Dup─â ce se infuzeaz─â un sfert de or─â, se poate pune ┼či un strop de lapte, care ├«i va da un gust mai bun. Ceaiul de tei nu trebuie administrat copiilor.

Florile de hamei au efect calmant

De la hamei, considerat regele plantelor antistres, se folosesc florile, care au aspectul unor conuri. Rolul lor este de a induce starea de calm ┼či de relaxare, datorit─â efectului sedativ.

Se folosesc sub formă de infuzie, care se prepară dintr-un pumn de plantă la 200 ml apă clocotită. După zece minute, infuzia se strecoară. Se bea înainte de mesele principale.

Valeriana alung─â depresia

Cunoscut─â ├«n popor sub numele de odolean, valeriana este un calmant puternic, care te poate ajuta s─â treci mai u┼čor peste perioadele tensionate.

Se recomand─â atunci c├ónd stresul este ├«nso┼úit de st─âri de depresie. Astfel, ├«n fiecare diminea┼ú─â ┼či sear─â, ├«nainte de culcare, se ia c├óte o linguri┼ú─â de pul-bere de plant─â.

Iar pentru a fi ├«nghi┼úit─â mai u┼čor, se poate administra ├«n combina┼úie cu iaurt. Efectul apare ├«n maximum o or─â. De asemenea, tinctura de valerian─â ├«mbun─ât─â┼úe┼čte calitatea somnului.

Levănţica elimină stările de panică

Oboseala cronic─â, st─ârile de panic─â ┼či de ├«ncordare sunt c├óteva dintre efectele stresului, care pot fi ameliorate cu ajutorul unui ceai de lev─ân┼úic─â. Deoarece are un gust amar, nu se recomand─â folosirea ├«n stare natural─â, ci doar sub form─â de tinctur─â.

Dac─â se administreaz─â intern, trebuie combinat─â cu pu┼úin─â miere de albine. Extern, se poate pune ├«n apa de baie, ┼či nu direct pe piele, deoarece pot ap─ârea irita┼úii. De asemenea, pentru a adormi mai u┼čor, ├«nainte de somn po┼úi arde ├«n lampa de aromaterapie c├óteva pic─âturi de ulei esen┼úial de lev─ân┼úic─â.

Click! de la cititori

Cel mai bine m─â relaxez atunci c├ónd beau un ceai de ment─â, ├«n care adaug c├óteva pic─âturi de tinctur─â de lavand─â. Efectul este garantat! Violeta Harbuz, Pa┼čcani