Dacă şi ţie îţi place să dormi pe burtă, cu faţă lipită de pernă, trebuie să îţi cauţi altă poziţe de somn.

Atunci când dormi cu faţa pe pernă, îţi presezi şi îţi deteriorezi mecanic tenul, afectându-ţi circulaţia sanguină normală, ceea de duce la deprivarea pielii de oxigen pe timpul nopţii. Toate aceste procese duc la apariţia prematură a ridurilor.

Pentru a minimiza riscurile, alege o altă poziţie de somn. În mod ideal, încearcă să dormi pe spate, cu o pernă lungă şi subţire sub gât, în loc de o pernă. În acest fel, pielea tenului va rămâne catifelată pentru mai mult timp. În plus, această poziţie îţi va întări şi musculatura gâtului.

Perioada cuprinsă între orele 22-02 sunt cele mai bune pentru refacerea orgaismului şi mai ales pentru a te putea concentra a doua zi asupra tuturor sarcinilor.

Somnul îţi păstrează frumuseţea

Nu doar că organismul tău se reface la nivel celular în timpul somnului, dar beneficiile sale se resimt la exterior. Asigură-te că bei un pahar de apă înainte cu cel puţin 30 de minute de a te duce la culcare, deoarece apa ajută la producerea de melatonină, aceasta fiind hormonul somnului.

Totodată te va ajuta să te menţii hidratat pe parcursul nopţii.

După o noapte liniştită cu cel puţin 7 ore de somn vei observa cum pielea ta este mult mai radioasă, luminoasă şi catifelată.

În schimb ce un somn de proastă calitate va contribul la dezvoltarea hormonilor de stres, şi în felul acesta te vei confrunta cu prezenţa afecţiunilor inflamatorii ale pielii, cele mai frecvente fiind psoriazisul şi eczemele.

În plus, imunitatea ta are de câştigat atât timp cât creierul este odihnit şi are timp să îşi refacă rezervele de energie.

Încearcă să alegi o saltea bună care să îţi permită să te odihneşti corespunzător, o lenjerie de calitate de preferabil din fibră de bambus sau din mătase şi să îndepărtezi toate sursele ce ar putea să îţi perturbe calitatea somnului.