Salata verde îţi asigură sănătatea!

1 2 jpg jpeg

E cunoscut─â ca un aliment-minune ├«nc─â de acum 6.000 de ani, c├ónd egiptenii o foloseau chiar ┼či pentru a-┼či spori virilitatea.

Iată calităţile salatei verzi:

Stimuleaz─â metabolismul. Mineralele ce se g─âsesc ├«n frunzele de salat─â (iod, magneziu, fosfor, cupru, arsenic ┼či zinc) au un rol major ├«n desf─â┼čurarea normal─â a proceselor metabolice.

Stopeaz─â reumatismul. Tot s─ârurile de iod sunt cele care asigur─â func┼úionarea normal─â a glandei tiroide. De asemenea, previn ┼či combat reumatismul, ├«mb─âtr├ónirea precoce a ┼úesuturilor, iar pe copii ├«i ajut─â la cre┼čtere.

Combate stresul. Frunzele de salat─â verde con┼úin zinc, mineral ce ajut─â la formarea globulelor ro┼čii. Iar s─ârurile de arsen sunt recomandate nu doar ├«n boli reumatice ┼či afec┼úiuni ale pielii, dar mai ales ca energizante;

Lupt─â cu obezitatea. ├Än tratamentul nutri┼úional ├«mpus de endocrinologi persoanelor supraponderale se reg─âse┼čte, frecvent, salata verde. Trebuie consumat─â at├ót ├«nainte de mas─â, c├ót ┼či ├«n timpul ei. Unele studii arat─â c─â un consum de circa 550 grame de salat─â pe zi ajut─â la gr─âbirea sl─âbirii, c─âci regleaz─â apetitul.