Mâncaţi soia ca să aveţi oasele sănătoase

1 2 jpg jpeg

Soia conţine o cantitate importantă dintr-o grupă de substanţe numite isoflavoni, care ajută la reducerea riscului apariţiei osteoporozei.

Mai multe studii sugereaz─â faptul c─â aceste substan┼úe ├«mpiedic─â producerea de fracturi ┼či au rol important ├«n men┼úinerea unui ┼úesut osos s─ân─âtos. ├Änlocuirea proteinelor animale cu proteinele din soia contribuie la evitarea pierderii calciului din oase.

├Än plus, soia con┼úine o serie de elemente importante pentru buna func┼úionare a organismului, printre care fosfor, calciu, magneziu, sodiu. Are de ┼čapte ori mai mult magneziu dec├ót p├óinea din gr├óu. Vitaminele B, D ┼či E, care se g─âsesc ├«n soia, ├«nt├órzie procesul de ├«mb─âtr├ónire, ├«n timp ce acizii gra┼či nesatura┼úi stopeaz─â dezvoltarea celulelor canceroase.

Alimentele cu proteine din soia sunt alegeri alimentare s─ân─âtoase ┼či o bun─â alternativ─â la produsele din carne sau la produsele care con┼úin colesterol ┼či gr─âsimi saturate. Dietele care includ 25-50 de grame de proteine din soia pe zi pot ajuta la reducerea nivelului colesterolului ÔÇťr─âuÔÇŁ, soia fiind un excelent purificator al organismului.