Iată cel mai sănătos MIC-DEJUN

1 2 jpg jpeg

Cereale integrale

Cerealele cu lapte sunt foarte bune pentru organism. Tărâţele, fulgii de ovăz sau fructele uscate sunt o sursă excelentă de fibre. Sunt sărace în calorii şi grăsimi şi îmbunătăţesc digestia.

Fructe şi legume

Acestea nu trebuie să lipsească din nici un meniu sănătos, dar dacă le mâncaţi la micul dejun, au şi efecte digestive foarte bune. Corpul nostru are nevoie de fructe şi legume proaspete în fiecare zi, pentru a se proteja de boli.

Proteine

Ouă, lapte, alune sau soia. Toate acestea sunt surse excelente de proteine, care se potrivesc de minune în meniul de dimineaţă. Alimentele proteice sunt esenţiale pentru dezvoltarea organismului.

O masă bogată în proteine astâmpără foamea de dimineaţă şi menţine starea de saţietate. Un ou pe zi reprezintă o sursă bună de luteină, substanţă esenţială pentru sănătatea ochilor. O combinaţie excelentă de alimente proteice o reprezintă nucile cu lapte.

Fără dulciuri!

Fructele şi legumele ar trebui să înlocuiască dulciurile de la masa de dimineaţă. O masă bogată în zaharuri va scădea capacitatea mentală. Studiile au arătat că femeile care mănâncă mai puţin zahăr au o capacitate de ardere a grăsimilor mai mare.