Gre┼čelile alimentare care ├«ncetinesc metabolismul

1 2 jpg jpeg

O femeie c├ó┼čtig─â, ├«n medie, o jum─âtate de kilogram anual, ajung├ónd s─â fie supraponderal─â p├ón─â la v├órsta de 50 de ani, dac─â nu g─âse┼čte metode de a ┼úine sub control hormonii, pierderile musculare ┼či stresul, factorii care ├«ncetinesc metabolismul. Totu┼či, exist─â c├óteva strategii alimentare care vin ├«n ajutorul t─âu, potrivit prevention.com. Calcularea caloriilor Asigur─â-te c─â organismul t─âu nu prime┼čte mai mult de 400 de calorii la fiecare mas─â, cantitatea de energie de care are nevoie corpul t─âu ┼či pe care o poate arde cu u┼čurin┼ú─â. Ai grij─â s─â evi┼úi anumite gre┼čeli pe care e┼čti tentat─â s─â le faci atunci c├ónd incerci s─â sl─âbe┼čti. Nu m─ân├ónci suficient Trebuie s─â scazi numarul caloriilor consumate, dar este foarte important s─â asiguri corpului energia necesar─â. Altfel, metabolismul t─âu ├«ncepe s─â nu mai func┼úioneze eficient ┼či se deterioreaz─â masa muscular─â care se ocup─â cu arderea acestor calorii. Cofeina Cofeina este un stimulent al sistemului nervos central, iar doza ta zilnic─â de cofein─â ├«┼úi ├«ncetine┼čte metabolismul cu 5%. Crabohidra┼úii M─âre┼čte-┼úi aportul de fibre consum├ónd p├óine integral─â de gr├óu ┼či mai multe fructe ┼či legume. Cercet─ârile arat─â c─â unele fibre pot intensifica arderile cu p├ón─â la 30%. Temperatura apei Cercet─âtorii germani au descoperit c─â 6 pahare de ap─â rece ├«n fiecare zi ajut─â arderile. Este posibil ca aceast lucru s─â se datoreze eforturilor organismului de a aduce temperatura apei la temperatura corpului. Produsele alimentare con┼úin multe pesticide Toxinele din pesticide intervin ├«n procesul de ardere. Alege┼úi doar fructele ┼či legumele organice. Lipsa proteinelor din alimenta┼úie Corpul t─âu are nevoie de proteine pentru a men┼úine masa muscular─â. Studiile au ar─âtat c─â proteinele accelereaz─â arderile cu 35%.

Alimentele care con┼úin fier sunt esen┼úiale pentru o diet─â s─ânptoas─â. Fierul ajut─â transportul oxigenului c─âtre mu┼čchi. ├Än timpul menstrua┼úiei, femeile pierd cantit─â┼úi mari de fier. Din acest motiv, trebuie s─â ave┼úi grij─â ca alimentele consumate s─â con┼úin─â c├ót mai mult fier.

Vitamina D este folositoare pentru masa musculară care se ocupă cu arderile. Vă puteţi asigura doza necesară din alimente precum ton, cereale, ouă sau creveţi.

Consumul alcoolului ├«ncetine┼čte procesul arderilor. Alcoolul ofer─â foarte mult─â energie corpului, care nu va mai avea nevoie de calorii.

Lipsa de calciu este comun─â ├«n cazul multor femei. Exist─â dovezi care atest─â importan┼úa calciului ├«n procesul arderilor. Consuma┼úi lapte ┼či iaurt degresat.