Energie, senzaţie de saţietate? Iată ce trebuie să mănânci la micul dejun!

1 2 jpg jpeg

Nucile ţin de foame pe termen lung

Nucile reprezint─â o surs─â ideal─â de acizi gra┼či s─ân─âto┼či ┼či acid oleic, substan┼ú─â care declan┼čeaz─â ├«n creier o reac┼úie ce potole┼čte foamea, senza┼úia de sa┼úietate persist├ónd pentru mai mult timp. Combin─â-le cu cereale integrale!

Ou─â pentru energie din plin

Ou─âle con┼úin proteine de bun─â calitate, gr─âsimi s─ân─âtoase, vitamine (B12, B2, A etc) ┼či colin─â, un nutrient esen┼úial pentru dezvoltarea ┼či func┼úionarea creierului.

Unt de arahide pentru senzaţie de saţietate

Bogat ├«n gr─âsimi monosaturate, proteine ┼či antioxidan┼úi, untul de arahide mai con┼úine ┼či potasiu, care regleaz─â tensiunea arterial─â ┼či previne afec┼úiunile cardiace.

Potrivit unui studiu publicat ├«n British Journal of Nutrition, untul de arahide regleaz─â nivelul zah─ârului din s├ónge ┼či este ├«mbog─â┼úit cu hormoni care inhib─â foamea.

Totu┼či, nu consuma mai mult de dou─â linguri┼úe pe zi ┼či asigur─â-te c─â produsul este unul natural (peste 90% con┼úinut de arahide), f─âr─â ├«ndulcitori artificiali sau conservan┼úi.

Grepfrutul te treze┼čte ┼či ├«┼úi ofer─â energie

Un studiu american susţine că mirosul de grepfrut poate reduce apetitul, în timp ce consumul fructului te încarcă aproape instantaneu cu energie datorită conţinutului bogat de vitamina C. De asemenea, grepfrutul stimulează activitatea mentală.

Banane pentru concentrare

Potrivit unui studiu al Universităţii din Texas, consumul de banane impulsionează concentrarea.

Totodat─â, potasiul, un mineral esen┼úial pentru func┼úionarea creierului, stimuleaz─â activitatea mental─â ┼či protejeaz─â inima.