Ce alimente combat sfor─âitul

2 2 jpg jpeg

Miere

Luat─â ├«n cantitate mic─â, 1-2 linguri┼úe pe zi, miere ├«┼úi aduce un plus de substan┼úe nutritive ┼či zaharuri naturale.

Se numără printre alimentele care combat tulburările somnului ca sforăitul. Mierea este un remediu folosit îndeosebi în afecţiunile respiratorii, de aceea, dacă sforăitul este cauzat de congestie te va ajuta să dormi mai bine.

În plus, mierea stimulează secreţia de melatonină, o substanţă care dă somnolenţă.

Usturoi

Decongestionant al tractului respirator, usturoiul previne agravarea infec┼úiilor respiratorii. Dac─â-l m─ân├ónci ├«n stare proasp─ât─â are efect antiinflamator ┼či reduce sfor─âitul, ajut├óndu-te s─â ai un somn odihnitor.

Rozmarin

Plant─â aromatic─â, rozmarinul are propriet─â┼úi medicinale extraordinare. Are efect expectorant ┼či antiinflamator. Descongestioneaz─â c─âile respiratorii, alung─â irita┼úiile de la nivelul g├ótului, reduce simptome ca apneea sau sfor─âitul.

Cite┼čte ┼či: Ce boli ascunde sfor─âitul

Pe┼čte gras

Toate tipurile de pe┼čte gras con┼úin o cantitate mare de antioxidan┼úi ┼či acizi gra┼či Omega-3 benefice. Include-l ├«n diet─â de 2 ori pe s─âpt─âm├ón─â pentru a cur─â┼úa arterele, pentru a reduce nivelul de colesterol r─âu ┼či pentru a preveni apari┼úia unor afec┼úiuni cardiovasculare.

Te-ar mai putea interesa: Deviaţia de sept: când o operăm

├Äntruc├ót reduce tulbur─ârile respiratorii ┼či relaxeaz─â musculatura g├ótului, suplimente cu ulei de pe┼čte sau consumul frecvent de pe┼čte gras pot face sfor─âitul s─â dispar─â.

Ulei de m─âsline

Bogat ├«n acizi gra┼či ┼či substan┼úe antiinflamatoare care ├«┼úi confer─â o odihn─â mai bun─â, uleiul de m─âsline previne ├«ngustarea ┼či obstruc┼úia c─âilor respiratorii. Din aceste motive, acest aliment poate alunga sfor─âiul.