Beneficiile migdalelor pentru s─ân─âtatea inimii

1 2 jpg jpeg

Beneficiile migdalelor. Cum se mănâncă corect. Hidratează-le înainte de a le consuma

Pentru a te bucura din plin de calit─â┼úile nutritive ale migdalelor ┼či pentru a preveni problemele de digestie, consum─â-le ├«n stare crud─â, nepr─âjite. Las─â-le la hidratat ├«ntr-un bol plin cu ap─â c├óteva ore sau peste noapte. Migdalele hidratate se pot p─âstra la frigider maximum o s─âpt─âm├ón─â, ├«ntr-un vas ├«nchis ermetic.

Protejeaz─â s─ân─âtatea inimii

Deoarece au un con┼úinut ridicat de potasiu ┼či proteine, migdalele te ajut─â s─â ├«┼úi men┼úii inima s─ân─âtoas─â. Deosebit de hr─ânitoare, bogate ├«n acizi gra┼či Omega-3 ┼či Omega-6, calciu, zinc, magneziu ┼či fibre, migdalele pot fi consumate ca atare, ├«n diverse combina┼úii de legume care nu con┼úin amidon precum broccoliul, salata verde sau spanacul.

Beneficiile migdalelor. Regleaz─â nivelul colesterolului

Bogate ├«n vitamina E, migdalele contribuie la reducerea nivelului colesterolului din s├ónge ┼či protejeaz─â, totodat─â, ┼úesuturile arteriale.

Menţin sănătatea creierului

Migdalele con┼úin o mul┼úime de elemente nutritive precum riboflavina ┼či L-carnitina, cunoscute pentru stimularea activit─â┼úii creierului ┼či pentru ├«mbun─ât─â┼úirea memoriei.

Beneficiile migdalelor. Întăresc sistemul osos

Graţie conţinutului ridicat de calciu, migdalele aduc o mulţime de beneficii sistemului osos, ajutând la diminuare riscului apariţiei fracturilor.

Beneficiile migdalelor. Surs─â important─â de fier

Potrivit nutri┼úioni┼čtilor, 10 migdale reprezint─â echivalentul unei farfurii de spanac, deoarece con┼úin o cantitate mare de fier, care contribuie la cre┼čterea num─ârului de celule ro┼čii din s├ónge.