5 super alimente bogate în fibre

1 2 jpg jpeg

Nutri┼úioni┼čtii spun c─â doza zilnic─â de fibre recomandat─â unei femei este de 25 de grame, iar pentru un b─ârbat este de cel pu┼úin 35-40 de grame. Mai jos g─âse┼čti cinci dintre cele mai importante alimente cu un con┼úinut mare de fibre. Avocado Miezul cremos al fructului de avocado este o surs─â important─â de fibre. Dou─â linguri cu miez de avocado con┼úin aproximativ 2 grame de fibre, iar un fruct ├«ntreg are cam 10 grame de fibre.

Avocado este de asemenea bogat ├«n gr─âsimi mono ┼či polinesaturate, care pot reduce riscul de apari┼úie a bolilor de inim─â.

Porumbul are ├«n compozi┼úie o mul┼úime de substan┼úe nutritive antioxidante ┼či fibre. Aproximativ o jum─âtate de can─â cu boabe de porumb con┼úine 2 grame de fibre.

Floricele de porumb sunt de asemenea o surs─â bun─â de fibre. Trei ce┼čcu┼úe cu boabe de porumb pentru floricele ├«┼úi pot asigura 3,5 grame de fibre.

Scoate din meniul t─âu pastele tradi┼úionale ┼či ├«nlocuie┼čte-le cu cele din gr├óu integral. Este o modalitate simpl─â pentru a introduce fibre ├«n dieta ta.

G─âse┼čti ├«n comer┼ú diferite tipuri de paste din gr├óu integral, pe care le po┼úi combina dup─â gust.

S-a tot spus ┼či scris despre beneficiile pentru s─ân─âtate oferite de brocoli, printre care se num─âr─â propriet─â┼úile anticancer. Brocoli este, totodat─â, ┼či un furnizor de fibre. O can─â de brocoli fiert con┼úine 5,1 grame de fibre.

Migdalele sunt ┼či ele surse excelente de unde ├«┼úi po┼úi extrage cantitatea de fibre necesar─â. Au ├«n con┼úinut gr─âsimi s─ân─âtoase ┼či proteine, iar un sfert de ce┼čcu┼ú─â cu migdale ├«┼úi ofer─â aproximativ 3 grame de fibre.