5 alimente care te fac s─â radiezi de s─ân─âtate

2 jpg jpeg

Stafide pentru un z├ómbet perfect Chiar dac─â sunt dulci, nu ├«nseamn─â c─â nu sunt bune pentru s─ân─âtatea cavit─â┼úii bucale. Cercet─ârile efectuate de-a lungul timpului arat─â c─â antioxidan┼úii din stafide lupt─â ├«mpotriva unor bacterii ce provoac─â at├ót inflamarea gingiilor, c├ót ┼či apari┼úia unor altor afec┼úiuni gingivale, precum gingivita ┼či paradontipatia. Fasole verde pentru o piele elastic─â Colagenul, proteina structural─â, are rolul de a men┼úine pielea elastic─â. Consumul regulat de fasole verde men┼úine cantitatea de colagen ├«n limite normale, datorit─â isoflavonei, un antioxidant natural din compozi┼úia acesteia. Potrivit unui studiu publicat ├«n Jurnalul American de Nutri┼úie, persoanele care consuma mai mult─â fasole verde ┼či se expun mai pu┼úin la razele ultraviolete au mult mai pu┼úine riduri, ├«n compara┼úie cu cele care se feresc de razele UV, dar nu consum─â fasole verde. Castrave┼úi pentru ochi odihni┼úi Pe l├óng─â faptul c─â sunt o surs─â bogat─â de vitamine necesare organismului, castrave┼úii pot fi folosi┼úi ┼či pentru uzul extern, mai ales pentru ochi. Aplic─â dou─â felii pe pleoape ┼či stai cu ele timp de 10-15 minute. Acestea au rolul de a estompa inflama┼úiile ┼či cearc─ânele. P─âtrunjel pentru o respira┼úie "fresh" Dac─â nu te po┼úi ab┼úine de la a consuma usturoi, ├«ns─â nici nu vrei s─â-i supor┼úi gustul ┼či mirosul timp de c├óteva ore bune, solu┼úia este s─â consumi p─âtrunjel. Polifenolii din compozi┼úia p─âtrunjelului elimin─â mirosul pe care ┼úi-l las─â usturoului dup─â ingerare. Suc de cire┼če pentru un somn mai bun Somnul de frumuse┼úe este extrem de important, deoarece ajut─â la regenerarea celulelor. ├Än cazul ├«n care nu te po┼úi odihni cum trebuie, bea un pahar cu suc de cire┼če ├«nainte de a merge la culcare. Sucul are un efect benefic ┼či asupra persoanelor care sufer─â de insomnie, deoarece cire┼čele con┼úin melatonin─â care regleaz─â ritmul circadian al somnului.