VIDEO: 7 aliaţi contra kilogramelor în plus

1 2 jpg jpeg

1. Carnea alb─â Bogat─â ├«n proteine ┼či ├«n oligoelemente, carnea alb─â reprezint─â un adev─ârat aliat al siluetei. Proteinele ajut─â la formarea de enzime digestive care induc senza┼úia de sa┼úietate. Carnea de pui con┼úine pu┼úine calorii, cu condi┼úia s─â o consumi f─âr─â pieli┼ú─â. 2. Ardeiul gras Cu doar 20 de calorii la 100 g, ardeiul gras trebuie consumat c├ót mai des de c─âtre cei care vor s─â sl─âbeasc─â. Vitamina C din con┼úinutul acesteia ajut─â la limitarea procesului de stocare a gr─âsimilor, intervenind ├«n sinteza carnitinei, substan┼ú─â implicat─â ├«n metabolismul lipidelor ┼či ├«n arderea acestora. 3. Lactatele Sunt surs─â important─â de calciu, un element important nu numai pentru oase, ci ┼či ├«n procesul de sl─âbire. Consumul de alimente bogate ├«n calciu, cum sunt laptele, br├ónza ┼či iaurtul natural scade senza┼úia de foame ┼či reduce pofta pentru produsele grase. Un aport zilnic de 1.200 mg de calciu, pe o perioad─â de 3 luni, te poate ajuta s─â pierzi p├ón─â la 6 kilograme. 4. M─ârul Fruct ideal pentru sl─âbit, m─ârul este potrivit atunci c├ónd sim┼úi nevoia unei gust─âri. Acest lucru este pus pe seama unui compus din coaja m─ârului, pectina, care ├«mpiedic─â stocarea gr─âsimilor. S─ârac ├«n calorii, m─ârul induce senza┼úia de sa┼úietate, gra┼úie fibrelor con┼úinute. 5. Dovlecelul Cu doar 17 calorii la 100 g, dovlecelul ajut─â la sl─âbit prin ├«mpiedicarea stoc─ârii gr─âsimilor ┼či prin eliminarea toxinelor. Pentru c─â sunt bogate ├«n fibre solubile (1,1 g la 100 g de dovlecel), dovlecelul te ajut─â ┼či s─â ├«┼úi men┼úii abdomenul plat. ├Än plus, are un con┼úinut redus de sare. 6. Soia Av├ónd pu┼úine calorii, soia poate fi consumat─â sub toate formele: tofu, iaurt, lapte, germeni. Beneficiile aduse de soia ├«n ceea ce prive┼čte sanatatea, dar ┼či greutatea, sunt cunoscute, numeroase studii ar─ât├ónd c─â este util─â ├«n combaterea obezit─â┼úii. Gra┼úie con┼úinutului de fibre solubile, soia faciliteaz─â digestia ┼či combate balonarea. 7. Pepenele Acest fruct cu doar 48 calorii la 100 g este bogat ├«n minerale (fosfor, calciu, fier, zinc), are ac┼úiune laxativ─â, stimuleaz─â tranzitul intestinal ┼či ├«mpiedic─â stocarea gr─âsimilor. Cu un con┼úinut de 90% ap─â, pepenele este un aliat de n─âdejde ├«n orice cur─â de sl─âbire. Ai grij─â cum combini alimentele ├Ängr─â┼čarea are leg─âtur─â ┼či cu modul ├«n care corpul nostru metabolizeaz─â m├óncarea, adic─â diger─â sau asimileaz─â substan┼úele nutritive. O combinare corect─â a alimentelor ne ajut─â nu numai s─â avem o digestie bun─â, ci ┼či s─â ne men┼úinem silueta.

ÔÇó Nu asocia proteinele animale cu amidonoasele la aceea┼či mas─â.

ÔÇó Consum─â proteinele al─âturi de legume.

ÔÇó Fructele nu trebuie consumate ├«n timpul mesei, ci cu o or─â ├«nainte sau dup─â aceasta, pentru a nu fermenta.

ÔÇó Evit─â combina┼úia dulciuri ÔÇô gr─âsimi la aceea┼či mas─â.

Fibrele ÔÇ×taieÔÇŁ pofta de m├óncare, prin inducerea senza┼úiei de sa┼úietate, ┼či ├«ncetinesc absorb┼úia zah─ârului ├«n s├ónge. ├Än cadrul unei alimenta┼úii s─ân─âtoase ┼či, implicit, pentru men┼úinerea unei s─ân─ât─â┼úi optime, consum─â zilnic ├«ntre 25 ÔÇô 35 g de fibre zilnic. ├Ä┼úi po┼úi asigura acest necesar consum├ónd ├«n fiecare zi 3 fructe, 4 legume ┼či 5 produse pe baz─â de cereale integrale.

Mai ales dup─â-amiaza, ai pofta de ÔÇ×cevaÔÇŁ (mai ales dulce). Gust─ârile sunt necesare nu numai pentru a preveni hipoglicemia (sc─âderea nivelului de zah─âr ├«n s├ónge), ci ┼či pentru a te ├«mpiedica s─â devorezi un produs caloric. Cele mai potrivite idei de gust─âri care au grij─â de silueta ta: un iaurt degresat, o can─â cu lapte din soia, un m─âr, un baton de cereale (bogat ├«n fibre), 30 g de br├ónz─â.