Ţine diabetul la distanţă cu aceste alimente!

Exist─â o serie de alimente care te ajut─â la purificarea organsimului jpeg

Pancreasul secret─â insulin─â pentru a putea transporta glucoza ├«n celule. Datorit─â stilului de via┼ú─â agitat, a orelor de somn pu┼úine, a alimenta┼úiei necorespunz─âtoarea, ├«n timp, pancreasul nu mai poate secreta nivelul normal de insulin─â astfel ├«nc├ót s─â p─âstreze un nivel normal ┼či constant de glucoz─â ├«n s├ónge. ┼×i a┼ča apare diabetul zaharat.

Este una dintre afec┼úiunile ce se poate ┼úine sub control foarte u┼čor at├ót timp c├ót reu┼če┼čti s─â men┼úii un echilibru ├«n toate activit─â┼úile tale.

Un m─âr pe zi e medicament

2 jpg jpeg

Atunci c├ónd ai fost depistat cu diabet zaharat, printre primele recomand─âri se afl─â evitarea cantit─â┼úii de dulce, ┼či implicit a fructelor din cauza faptului c─â au fructoz─â.

├Äns─â ┼úine cont de faptul c─â merele sunt printre cele mai bune alimente ce te vor ajuta s─â previi apari┼úia diabetului, ┼či asta deoarece con┼úin un antioxidant foarte bun pentru s─ân─âtatea ta ┼či anume quercetina, care ajut─â organismul s─â secrete insulin─â ├«ntr-un mod corespunz─âtor. ├Än felul acesta, quercetina va ─ândep─ârta rezisten┼úa organismului la insulin─â ┼či va ajuta ├«n producerea necesar─â de insulin─â pentru ca astfel s─â ajung─â cantitatea necesar─â de glucoz─â ├«n celule.

Atunci când organismul capătă rezistenţă la insulină vorbim despre diabetul zaharat de tip doi, cel non-insulino dependent.

Iaurtul îţi aduce probioticele necesare

1 2 jpg jpeg

Cele mai bune alegeri ├«n calitate de iaurturi sunt cele grece┼čti cu un con┼úinut mai mare de gr─âsime deoarece astfel ele ├«┼úi vor furniza un aport bun de proteine ┼či vei avea senza┼úia de sa┼úietate mai repede ┼či timp ├«ndelungat.

Cel mai bine ar fi s─â alegi sortimentele de iaurt f─âr─â un adaos mare de zah─âr. Po┼úi eventual s─â ├«i adaugi o linguri┼ú─â de miere de albine ┼či un mix de semin┼úe format din semin┼úe de chia, in, mac, ┼či eventual ┼či psillyum.

Astfel vei ob┼úine un mic dejun consistent, s─ân─âtos ┼či sa┼úios.

Masa de dimineaţă este extrem de importantă, în felul acesta vei ţine multe boli la distanţă.

Află cât de sănătos este oţetul de mere AICI

N─âutul, lintea ┼či fasolea

1 2 jpg jpeg

Sunt produse cu foarte pu┼úine calorii ┼či cu gr─âsimi saturate, av├ónd un indice glicemic mic ┼či foarte multe fibre, aspect ce va contribui la o digestie bun─â ┼či ├«n felul acesta va evita cre┼čterea rapid─â a zah─ârului ├«n s├ónge.

De altfel, orezul brun este o alt─â modalitate de a-┼úi men┼úine s─ân─âtatea mai mult timp, ┼či asta mai ales dup─â ce s-a publicat un studiu ├«n revista ÔÇťJournal of NutritionÔÇŁ, conform c─âruia orezul bun este ideal pentru a evita apari┼úia diabetului c├ót ┼či pentru a-l ┼úine ├«n fr├óu. Fiind bogat ├«n magneziu ┼či fibre po┼úi consuma ├«ntre 3-5 por┼úii de orez brun pe zi.