Excluderea carbohidra┼úilor din diet─â te ajut─â s─â sl─âbe┼čti

1 2 jpg jpeg

Preparatele din carne

Carnea este lipsit─â de carbohidra┼úi, cu excep┼úia celei procesate (de exemplu c├órna┼úii, ┼čunca, micii, salamul). Consumate ├«n stare natural─â, preparatele din carne sunt lipsite de carbohidra┼úi, a┼čadar, po┼úi consuma cu ├«ncredere carne de curcan, de pui, de vit─â, de porc ┼či de pe┼čte.

Lactatele

Toate produsele lactate sunt ob┼úinute din lapte, ├«ns─â acesta are ├«n componen┼úa sa zaharuri simple. Br├ónza ┼či sm├ónt├óna gras─â con┼úin carbohidra┼úi, chiar dac─â sunt ├«n cantit─â┼úi reduse. Un singur produs preparat din lapte este lipsit carbohidra┼úi - untul.

Anumite fructe ┼či legume

Aproape majoritatea fructelor ┼či legumelor au carbohidra┼úi, ├«ns─â exist─â ┼či c├óteva care nu con┼úin deloc. Printre acestea se num─âr─â: spanacul, salat─â verde, ridiche, ciuperci, varz─â, castravete, fasole uscat─â ┼či fasole verde.

Condimentele ┼či uleiurile

Pentru c─â toate condimentele con┼úin carbohidra┼úi, sosurile folosite la salate con┼úin ┼či ele, la r├óndul lor, fiind posibil s─â aib─â ┼či sirop de fructoz─â, miere, mu┼čtare, lapte sau emulsificatori. Din categoria celor care nu carbohidra┼úi fac parte: sarea, uleiurile din avocado, s├ómburi de struguri, ┼čofran, rapi┼ú─â sau din ulei de m─âsline, uleiul de pe┼čte sau untura.

Ce presupun dietele sărace în carbohidraţi

Dietele sărace în carbohidraţi, precum dieta Atkins, limitează cantitatea acestora pentru a controla nivelul de insulină. Unele diete recomandă să consumi maximum 25 de grame de carbohidraţi zilnic, în timp ce altele consideră că 50 de grame reprezintă cantitatea potrivită necesară pentru un adult. Acestea nu ar trebui să fie ţinute pentru o perioadă lungă de timp.