De 1 Iunie, un Opel Grandland X s-a “lăsat” desenat cu carioci colorate

1 screen shot 2019 06 05 at 18 01 03 png png

Pe 29 mai a avut loc la Caro Hotel, în Bucureşti, OK! VIP Kids Picnic, o petrecere pentru copii organizată de OK! Magazine în colaborare cu regia de vânzări publicitate eAD Interactive şi unde sponsorul principal a fost Opel România. Anul acesta, eroul zilei a fost un Opel Grandland X care s-a lăsat colorat de zecile de copii prezenţi la eveniment.

Grandland X este un partener minunat pentru viaţa de familie, iar Opel un brand auto care nu pierde nicio ocazie să fie în mijlocul copiilor, să se distreze împreună şi să-i înveţe prin joacă regulile unei călătorii pline de voie bună. Copiii sunt viitorul, iar Opel priveşte cu mare încredere către viitor. 

La picnic au participat o serie de vedete împreună cu familiile lor, iar atmosfera a fost animată de Fetiţa Zurli, care i-a învăţat pe copii să deseneze, să cânte, să danseze, dar le-a amintit şi despre importanţa siguranţei rutiere. Mai multe poze de la eveniment pot fi găsite în albumul Facebook dedicat.

Evenimentul a fost punctul culminant al unui proiect special desfăşurat pe www.okmagazine.ro/ziua-copilului  care a combinat cu succes interacţiunea dintre mediul online şi offline:

  • Un concurs de desen dedicat copiilor, unde talentul lor la desen a fost aplaudat la „scenă deschisă” sutele de desene înscrise în concurs fiind expuse pe o reţea de ecrane digitale gigant din centrul Bucureştiului, de peste 3,000 de mp.
2 screen shot 2019 06 05 at 17 59 56 png png
  • Un miniserial amuzant despre „siguranţă şi distracţie în trafic”, dedicat copiilor, care o are ca protagonistă pe Fetiţa Zurli. Filmuleţele pot fi vizualizate aici.

Mai multe detalii despre Opel Grandland X poţi vedea aici.

Despre OK! Magazine

Revista OK! este cea mai vândută revistă de celebrităţi din lume, fiind o licenţă cu peste 30 mil. cititori în fiecare lună. În România, este lider de piaţă, fiind cea mai vândută revistă glossy, cu peste 9.000 ex/ vândute o dată la două săptămâni şi peste 30.000 cititori/ ediţie, dintr-un tiraj de peste 15.000 exemplare. www.okmagazine.ro are o medie de 3 mil. afişări/lună şi peste 650.000 unici. Revista OK! este singura revistă glossy cu peste 30% public masculin printre cititori.

Despre eAD Interactive

eAD este cea mai dinamică regie de publicitate din România şi deţinătorul drepturilor mass-media, inclusiv TV, pentru Liga Profesionistă de Fotbal, având o echipă de profesionişti conduşi de dorinţa de a combina cele mai noi tehnologii online & outdoor cu noile tendinţe de conţinut.

Pe lângă rezultatele site-urilor din portofoliu de aproape 20 de milioane de vizitatori unici pe lună şi aproape 90 de milioane de afişări pe lună, eAD se mândreşte cu o divizie de dezvoltare (websites, mobile & games) şi cu o echipă de creative marketing gata să genereze şi să implementeze rapid proiecte dintre cele mai îndrăzneţe.

Mai multe detalii despre oferta eAD Interactive sunt disponibile pe www.ead.ro