Odată cu venirea primăverii, nu ne bucurăm doar că înfloresc pomii şi că vremea frumoasă ne permite să ieşim la iarbă verde, ci şi de o dietă pe care ne-o putem modifica în bine. Iată ce alimente sunt ideale pentru a ne fortifica organismul. Ridichile se numără printre legumele-vedetă ale primăverii, ele constituind o sursă de energie pentru organismul nostru.

În plus, sunt bogate în potasiu, magneziu, fier, acid folic, calciu provitamina A şi vitamina C. De asemenea, fibrele vegetale au rol în prevenirea cancerului. ,

,Culoarea ridichilor este dată de antociani, pigmenţi roşii sau purpurii prezenţi la suprafaţă. Aceştia fac parte din «factorul vitaminic P», care consolidează în organism acţiunea vitaminei C şi creşte rezistenţa capilarelor sangvine", explică Adrian Florea, specialist în medicină tradiţională chineză.

Spanacul, sursă de fier şi de acid folic

Toată lumea ştie că spanacul este benefic organismului datorită aportului considerabil de fier. "Constituie şi o sursă importantă de acid folic, substanţă ce menţine fertilitatea atât masculină, cât şi feminină, îmbunătăţind calitatea spermei şi funcţionarea ovarelor", afirmă Adrian Florea.

Citeşte mai multe AICI