Dacă va simţiţi obosiţi, lipsiţi de vlagă aproape tot timpul, este foarte posibil să nu va luaţi sursă zilnică de proteine din mâncare.

Acestea va dau energie, senzaţia de saţietate şi au rolul de a încetini depunerea grăsimilor. Azi vă prezentăm şapte alimente sănătoase care conţin proteine. În mod normal, organismul are nevoie de 50 de grame de proteine pe zi. Dacă nu vă asiguraţi această cantitate sau, pur şi simplu, căutaţi modalităţi de a le introduce în alimentaţie, sursele de proteine de mai jos sunt utile în orice dietă.

Avocado

De la antioxidanţi până la grăsimi nesaturate, avocado este plin de nutrienţi, printre care şi proteine. Supranumit "untul naturii", acest fruct conţine peste 4 grame de proteine/porţie. Adăugaţi-l în salate, sandviciuri şi chiar în smoothie.

Brânză Gruyere

O feliuţă din această brânză conţine 8 grame de proteine, mai mult decât un ou. Combinaţi-o cu fructe sau cu biscuiţi integrali.

Năut

O jumătate de cană de năut conţine mai mult de 7 grame de proteine. Adăugaţi năut în salate, mâncaţi humus sau, pur şi simplu, prăjiţi-l în puţin ulei şi mâncaţi-l că gustare...

Citeste mai departe AICI.