Mănânci sănătos şi faci exerciţii de câteva luni, dar chiar dacă ai dat jos kilogramele în plus tot nu-ţi place cum arată abdomenul tău. Ce poţi face ca să scapi de aspectul pufos din jurul taliei şi al burţii?

Cei mai mulţi iubitori de sport ar spune fără să stea pe gânduri, că cele mai eficiente exerciţii fizice care transformă grăsimea de pe burtă în „pătrăţele“ sunt abdomenele.

Din păcate, toate felurile de abdomene din lume nu pot face acest lucru. E adevărat că dacă urmezi programe de fitness, care includ exerciţii pentru abdomen, de grade diferite de dificultate, poţi obţine masa musculară în această zonă.

Însă muşchii vor fi ascunşi sub un strat moale de grăsime. Tot ce trebuie să faci este să-l elimini prin metode care dau rezultate mai bune.

Abdomenele rezolvă parţial problema, însă este nevoie de măsuri care pot îndepărta o masă mai mare de grăsime corporală.

Exerciţii fizice de tip cardio

Dacă şedinţele tale de sport nu pot elimina şi stratul de grăsime de pe abdomen, încearcă exerciţii de tip cardio, care implică un efort fizic mai intens.

Citeşte continuarea articolului pe clickpentrufemei.ro