┼×tii cum s─â p─âstrezi prospe┼úimea sucurilor naturale?

1 2 jpg jpeg

Un suc de portocale sau o limonad─â este exact ce ai nevoie pentru a avea energie. La fel de mult de ajut─â ┼či sucurile de kiwi, mandarine, ananas, grepfrut care-┼úi aduc un plus de vitamina C ┼či acid folic pentru ├«nt─ârirea sistemului imunitar, at├ót de necesar c├ónd temperaturile ├«ncep s─â scad─â.

Dac─â ai un nivel crescut de colesterol, sucurile de mere sunt exact ce ai nevoie ca s─â-l reduci ┼či s─â nu ajungi la boli grave: diabet, hipertensiune, obezitate. Iar dac─â vrei s─â nu r─âce┼čti ├«n sezonul rece, bea suc de pere. Con┼úine o substan┼ú─â cu propriet─â┼úi antiseptice numit─â arbutin─â.

Cel mai bine este s─â le bei ├«n stare proasp─ât─â, dar c├ónd nu ai destul timp la dispozi┼úie s─â pun storc─âtorul ├«n func┼úiune, le g─âse┼čti ├«n magazine, ├«n varianta sigilat─â. Pe acestea din urm─â, le po┼úi consuma chiar ┼či la 5 zile de la deschidere, numai c─â trebuie s─â ┼úii cont de c├óteva sfaturi de p─âstrare:

Trebuie să le ţii la frigider!

Dup─â ce le-ai desf─âcut capacele, sucurile iau contact cu aerul. Dac─â sunt ┼úinute la frigider, cu dopul ├«nchis, sunt bune de b─âut ┼či dup─â 5 zile. Altfel, perioada ├«n care pot fi consumate scade la o zi. ├Än a doua zi de depozitare necorespunz─âtoare, sucul ├«ncepe, ├«n mod natural, s─â oxideze, neav├ónd conservan┼úi, a┼čadar vor putea fi observate reac┼úii precum schimbarea culorii sau modificarea mirosului.

P─âstreaz─â-le la r─âcoare ┼či c├ónd sunt nedesf─âcute!

Chiar ┼či ├«nainte de deschidere, sucurile de fructe sigilate trebuie ┼úinute ├«n locuri r─âcoroase, ferite de surse directe de lumin─â, bine ventilate, cu temperaturi ├«ntre 4-20 grade Celsius.

Transportă-le neapărat în lada frigorifică!

C├ónd temperaturile sunt ├«nc─â ridicate ┼či iei sucuri de fructe sigilate la p─âdure sau ├«n c─âl─âtoriile tale, aminte┼čte-┼úi s─â le transpor┼úi ├«ntr-o lad─â frigorific─â. ├Än ciuda sigil─ârii, sucurile naturale care nu con┼úin aditivi se vor ├«nc─âlzi ┼či este posibil s─â se altereze ┼či s─â nu te mai po┼úi bucura ├«n totalitate de beneficiile lor nutri┼úionale.