Nu luaţi prânzul după ora 14!

1 2 jpg jpeg

Acum se pot utiliza glucide rapide (miere, zahăr brun) şi semirapide, pentru a se evita destocarea proteinelor şi pentru a compensa oboseala organelor solicitate în timpul zilei.

Completaţi echilibrul nutriţional cu alimente bogate în proteine animale, cu un conţinut scăzut de lipide, cum ar fi carnea de pasăre (pui, curcan, struţ, prepeliţă, morcov, vinete, broccoli, varză), alimente ce conţin proteine vegetale şi glucide complexe (linte, fasole, mazăre) şi o băutură nealcoolică (apă minerală naturală, ceai verde sau negru, cafea).

Citeşte mâine ce trebuie să conţină cea mai sănătoasă masă de seară.

Varianta 1 – carne

- 200 g carne de pasăre înăbuşită, grilată; - 200 g (1 bol) legume la grătar (vinete, dovlecei, ardei etc.) sau morcovi, broccoli la abur; - apă minerală naturală, ceai verde, cafea neagră filtru.

Varianta 2 - paste

- 150 g spaghete din grâu dur şi quinoa asezonate cu sos de ulei de măsline extravirgin cu peperoncino şi tomate, presărate cu parmezan;

- budincă de orez basmati cu brânză de capră;

- apă minerală naturală, cafea neagră expresso.

Varianta 3 - de post

- salată de andive asezonată cu vinegretă de ulei de măsline extravirgin şi cu suc de lămâie, sau oţet balsamic;

- 200 g tofu (brânză de soia) asezonată cu sos de soia, tamarind ş.a.

- apă minerală naturală cu suc de lămâie, ceai verde.