Mănâncă legume viu colorate!

1 2 jpg jpeg

* Mănâncă numai ce se poate strica! Cu cât sunt mai artificiale, cu atât rezistă mai mult şi sunt mai puţin hrănitoare. Alimentele adevărate “trăiesc” şi “mor”, mai precis putrezesc. Un exemplu: mierea de albine care, la nevoie, poate fi valabilă şi câteva secole.

* Mănâncă legumele după culori! Culoarea alimentelor ne influenţează starea de spirit şi sănătatea organismului. Astfel, roşul creşte potenţa, alimentele albastre (strugurii, cimbrul) alungă stresul, iar ardeii galbeni îi motivează pe flegmatici.

Fie că eşti convins sau nu de această putere a culorilor, e sănătos să mănânci alimente colorate. Pigmenţii antioxidanţi ne menţin organismul tânăr.

* Evită produsele cu multe ingrediente! Cu cât un aliment conţine mai multe ingrediente, cu atât probabilitatea ca acesta să fie obţinut artificial este mai mare. Fireşte, regula nu este valabilă pentru reţetele din cartea de bucate.

* Păstrează apa în care au fiert legumele! Apa în care au fiert legumele este plină de vitamine. Aşadar, păstreaz-o pentru supele sau sosurile pe care le vei prepara mai târziu.

* Din când în când uită de reguli! Dacă ţii cu dinţii de regulile de alimentaţie, te lipseşti de plăcere, iar asta n-are cum să facă bine. Dacă nu facem un obicei din a mânca prăjituri sau pizza, corpul le poate ascunde fără probleme.