Lactatele te scapă de infecţii

1 2 jpg jpeg

Infecţii micotice

Cauze. Încălţămintea nepotrivită, care favorizează umezeala, precum şi igiena deficitară fac să apară infecţii ale unghiilor, uşor de contactat, mai ales la piscină.

Ce să mâncăm? Pe lângă o igienă corespunzătoare, există alimente care protejează organismul împotriva infecţiilor micotice. Dintre acestea amintim lactatele şi în special iaurtul.

Păr degradat

. Vântul, frigul şi apa sărată clorinată favorizează degradarea părului şi unghiilor.

Ce să mâncăm? Carnea slabă, peştele, fructele de mare, salata de fasole, sunt bogate în proteine şi dau sănătate părului. Fibrele, iaurtul şi avocado, ficatul şi ouăle, cerealele, alunele, seminţele, laptele şi iaurtul, toate aceste alimente protejează împotriva căderii şi degrădarii părului

Crampe musculare

. Crampele musculare sunt consecinţa deshidratării şi exerciţiului fizic exagerat.

Sucurile cu un coţinut bogat în săruri, sunt cele mai indicate. Există mai multe alimente cu un conţinut bogat în potasiu: bananele, stafidele, cartofii şi spanacul.

Piele uscată

. Pe parcursul iernii pielea necesită o îngrijire specială. Cu atât mai mult pielea îţi pierde din uleiurile naturale pe perioada iernii.

Fructele şi mai ales fructele de pădure (zmeura, afinele, căpşunile) sunt bogate în vitamina C şi antioxidanţi şi protejează pielea.

Carnea slabă (care conţine aminoacizi, proteine animale), fasolea, alunele, nucile, seminţele protejează unghiile, părul şi pielea. Se recomandă consumul unei cantităţi mari de lichide, 3-4 litri pe zi de apă, şi multe lactate.