Fasolea p─âst─âi ajut─â memoria

1 2 jpg jpeg

Două porţii de petai aduc suficientă energie pentru a susţine 90 de minute de exerciţiu fizic. Potrivit www.practicenaturalcures.com, fasolea petai previne boli precum: depresia, sindromul premenstrual, anemia, hipertensiunea. Iată care sunt proprietăţile sale:

Depresie: Cercetările au dovedit că depresivii se simt mai bine după ce consumă fasole. Ea conţine triptofan, o proteină pe care organismul o transformă în serotonină, cunoscută pentru îmbunătăţirea stării psihice generale.

Sindromul premenstrual: Vitamina B6 pe care fasolea o conţine reglează nivelurile glucozei în sânge.

Anemia: Bogată în fier, fasolea poate stimula producţia de hemoglobină în sânge.

Tensiunea arterial─â: Acest aliment este foarte bogat ├«n potasiu ┼či con┼úine cantit─â┼úi reduse de sare, lucru care ajut─â la sc─âderea tensiunii.

├Ämbun─ât─â┼úe┼čte capacitatea creierului: Un studiu a dovedit c─â micu┼úii care m├ón─ânc─â fasole la micul-dejun ┼či la pr├ónz beneficiaz─â de o ├«mbun─ât─â┼úire a capacit─â┼úilor cognitive. Constipa┼úia: Bogat─â ├«n fibre, fasolea petai regleaz─â activitatea intestinelor.

Arsuri la stomac: Fasolea petai conţine un antiacid natural care reduce starea de disconfort în cazul arsurilor la stomac.