Slăbeşte 2,5 kg săptămânal, în timpul somnului!

1 2 jpg jpeg

Mic-dejun: 1/2 cană cu brânză de vaci, slabă în grăsime; o portocală.

Prânz: o cană au supă de mazăre pasată.

Gustare: 1 pară; 10 migdale.

Cină: 100g de piept de pui la grătar, fără piele; o cană de broccoli înăbuşit, cu lămâie; 1/2 cană cu piure de cartofi făcut, cu un cubuleţ de unt.

Înainte de culcare: o cană cu iaurt fără grăsime, cu 1 lingură de miere.

ZIUA 2:

un bol cu cererale amestecate cu o lingură de sirop de arţar; jumătate de cană de coacăze.

Prânz: salată cu 50 grame de piept de curcan şi brânză Ceddar amestecată cu legume; o roşie feliată; dressing cu zero calorii

un măr.

170 grame de cod soté, pregătit la tigaie, cu garnitură de două căni de spanac înăbuşit, peste care puneţi suc de lămâie; o cană cu orez brun.

Înainte de culcare: o felie mică de prăjitură cu brânză.

ZIUA 3:

un bol cu cererale cu lapte bătut.

o farfurie cu fructe proaspete (căpşune, un măr şi o pară) cu 20 grame de brânză elveţiană, salată verde şi dressing cu zero calorii.

un baton de cereale.

100g cotlet de miel; o cană cu spanac înabuşit cu puţin suc de lămâie; un cartof mic prăjit într-o linguriţă de ulei.

Înainte de culcare: două căni cu popcorn, peste care presăraţi o lingură de parmezan.

NU RATAŢI continuarea reţetei săptămâna viitoare