Ceapa verde întăreşte organismul

1 2 jpg jpeg

Elena Casapu, Specialist Maggi în Nutriţie, ne spune beneficiile nutriţionale ale consumului de ceapă verde, precum şi câteva trucuri de depozitare a acesteia, astfel încât să se păstreze proaspătă mai mult timp.

Ceapa verde e o sursă excelentă de vitamina A şi C. Studiile au demonstrat faptul că ceapa verde are numeroase beneficii asupra sănătăţii datorită conţinutului său de nutrienţi. Cu ajutorul ei putem avea o imunitate ridicată.

De asemenea, contribuie la aportul zilnic de minerale prin conţinutul său bogat de potasiu (o ceapă asigură aproximativ 20% din necesarul zilnic) dar şi de fier, calciu şi magneziu. Astfel, un consum zilnic de ceapă verde poate creşte cu peste 10% viteza de gândire şi cu până la 20% viteza de memorare.

Tot ceapa verde este cea care creşte rezistenţa oaselor. Specialiştii spun că la persoanele care consumă aproape zilnic ceapă, numărul fracturilor este mai rar, iar copiii au o viteză de creştere mai mare

Pentru a rezista până la şapte zile, depozitaţi ceapa verde în pungi de plastic în unul din sertarele frigiderului. Aveţi grijă să nu fie aşezată în acelaşi sertar cu alimente precum ciupercile sau porumbul, care le pot absorbi mirosul.