Cojile de ou─â te refac dup─â o dereglare digestiv─â

1 2 jpg jpeg

Alimentaţia joacă un rol important în menţinerea sănătăţii tale. Unul dintre cei mai importante substanţe nutritive care se regăsesc în această pulbere este calciul, esenţial pentru sănătatea masei osoase.

Previne osteoporoza

Calciul este un element important atunci c├ónd vorbim despre oasele corpului uman ┼či nu numai. O alimenta┼úie corespuz─âtoare cu suficient calciu ┼či mi┼čcare adecvat─â pot face diferen┼úa dintre s─ân─âtate ┼či boal─â.

Osteoporoza este o afec┼úiune cauzat─â, printre altele, ┼či de caren┼úa de calciu. Odat─â cu ├«naintarea ├«n v├órst─â este indicat s─â acord─âm o aten┼úie sporit─â acestui element. Apa este extrem de important─â deoarece contribuie la hidratarea ┼úesuturilor osoase.

Afl─â cum po┼úi s─â sl─âbe┼čti cu ajutorul dietei pe baz─â de ou AICI

Te pune pe picioare dup─â o indigestie

Nu doar calciul este atuul cojilor de ou. Se pare c─â acestea sunt indicate ┼či ├«n cazul ├«n care ai parte de chinuitoarele dureri de stomac cauzate de indigestie. Ou─âle ar trebui s─â se reg─âseasc─â printre alimentele consumate s─âpt─âm├ónal, iar cojile lor pot fi puse la uscat, apoi m─âcinate cu ajutorul unei r├ó┼čni┼úe.

Prin fierberea oului, vei distruge to┼úi microbii existen┼úi pe suprafa┼úa cojii, de aceea o po┼úi pune pur ┼či simplu la uscat. O po┼úi pune ┼či 10 minute ├«n cuptorul ├«nc─âlzit ├«n prealabil. La final, te po┼úi ajuta de r─â┼čni┼ú─â.

Cum se folose┼čte pulberea

Pulberea pe care o ob┼úii prin r├ó┼čnirea cojilor de ou o p─âstrezi ├«ntr-un borcan de sticl─â. O adaugi ├«n salate, peste paste, ├«n smoothie, peste pizza sau ├«n sucurile f─âcute ├«n cas─â.

Po┼úi s─â ob┼úii ┼či o form─â de citrat de calciu dac─â peste aceast─â pulbere adaugi un pic de o┼úet de cidru de mere sau suc de l─âm├óie.

O alt─â modalitate de a folosi aceast─â pulbere, potrivit frugalgranola.com, este aceea de a ob┼úine un supliment natural de calciu. Trebuie s─â amesteci 4 linguri de pulbere de coaj─â de ou cu 2 ce┼čti de ap─â fierbinte ┼či cu o linguri┼ú─â de zeam─â de l─âm├óie. Amestecul se ┼úine la frigider ├«ntr-o sticl─â ┼či po┼úi lua din el c├óte o linguri┼ú─â de 2 ori pe zi. ┼óine cont de faptul c─â acest supliment nu ├«nlocuie┼čte suplimentele reg─âsite ├«n farmacii, iar calciul din alimenta┼úie nu este suficient pentru a-i aduce aportul necesar organismului. Mai mult dec├ót at├ót, pentru a se putea fixa calciul corespunz─âtor ├«n organism ai nevoie de vitamina D sau de expunere la soare.

┼×tiai c─â...

...un g─âlbenu┼č ├«nchis la culoare ├«┼úi aduce un aport mai mare de carotenoide ┼či indic─â faptul c─â alimenta┼úia g─âinii a fost una variat─â ┼či s─ân─âtoas─â?

...po┼úi folosi membrana sub┼úire de sub coaja oului pentru a o aplica sub ochi? Apoi las-o s─â se usuce ┼či cl─âte┼čte cu ap─â c─âldu┼ú─â din abunden┼ú─â.

... g─âlbenu┼čul reprezint─â una dintre cele mai importante surse de vitamine din compexul B, care ajut─â la sc─âderea inflama┼úiilor din organism ┼či la o mai bun─â func┼úionare a creierului?

...oul care este proaspăt se curăţă mai greu după ce l-ai fiert decât un ou vechi fiert?

...valoarea nutriţională a oului nu este afectată de culoarea pe care o are coaja acestuia?