Daca vrei sa slabesti si sa renunti la unt sau margarina, iti recomandam sa il inlocuiesti cu acest fruct sanatos.


Avocado are mai putin colesterol ca untul si contine acizi grasi, vitamine, magneziu, calciu, fosfor, potasiu si sodiu. 

Reteta

Pune pulpa unui avocado copt in blender si fa o pasta moale. Gata!

Intinde-l pe paine prajita si presara paprika sare sau orice mirodenie preferata. 

Acest fruct minune este deseori numit cel mai sănătos aliment datorită valorii sale nutriţionale impresionante.

* Un avocado conţine mai mult potasiu decât o banană. Avocado are 14% potasiu, pe când o banană are doar 10%.

* Conţine acid folic. Avocado conţine 23% acid folic şi este recomandat persoanelor care suferă de boli de inima. Vitamina E şi grăsimile mononesaturate sunt de asemenea bune pentru inima dumneavoastră.

* Folenul reduce riscurile de a suferi un infarct. Acidul folic este esenţial pentru prevenirea defectelor din naştere cum ar fi defectul de tub neural.

* Consumul de avocado ajută corpul să absoarbă de 5 ori mai mult carotenoide, pigment natural prezent în produsele vegetale portocalii-roşii.

* Bogat în beta-sitosterol, avocado reduce colesterolul rău cu 22%, şi îl ridică pe cel bun cu 11% şi de asemenea reduce trygliceridele din sânge cu 20%.

* Avocado este bogat în fibre şi te ajută să te simţi plin mai mult timp, ajutând la slăbit.

* Extractul de avocado în combinaţie cu uleiul de soia reduce simptomele de artrită.

Ce vitamine conţine acest fruct:

Vitamina B1

Vitamina B2

Vitamina B3

Vitamina B5

Vitamina B6

Vitamina B9

Vitamina C

Vitamina E

Vitamina K

Calciu

Fier

Magneziu

Mangan

Fosfor

Sodiu

Zinc