În fiecare zi aceeaşi poveste. Durerile de spate nu te lasă să te bucuri de activiţăţile tale zilnice. Fie că depui un efort, şofezi foarte mult sau pur şi simplu stai la birou, durerile de spate nu întarzie să apară. Înainte ca medicul specialist să îţi recomande un tratament, poţi scăpa de durerile de spate cu ajutorul unor remedii naturale.

Ceaiul de tei

Coaja de tei se poate prepara sub formă de infuzie şi îţi poate calma supărătoarele dureri de spate. Infuzia se prepară din 100 de grame de coajă de tei care se fierbe în doi litri de apă, la foc mic, până ce se evaporă un sfert din cantitatea de apă. Timp de trei săptămâni ţine o cură cu astfel de infuzie, bând între mese, câte puţin şi des.

Gheara diavolului

Gheara diavolului este o altă plantă din care se poate prepara o infuzie pe care să o consumi pentru ameliorarea durerilor de spate. Astfel că, în 300 ml de apă clocotită pune 1,5 grame de rădăcină uscată din această plantă. Lasă să infuzeze timp de opt ore, apoi filtrează şi bea înainte de masă câte 100 de ml de infuzie.

Muşeţelul

Muşeţelul se numără printre remediile care au proprietăţi calmante binecunoscute. Consumă cel mult trei ceşti de infuzie de muşeţel zilnic pentru a calma ţesuturile musculare tensionate. Prepari infuzia din 1-2 linguriţe de plantă la o nacă de apă clocotită. Lasă vasul acoperit 5-8 minute, după care strecoară şi bea.

Uleiul de muştar

Uleiul de muştar (îl găseşti în magazinele naturiste) poate fi aplicat pe zona dureroasă şi cu un ajutorul masaj uşor durerea se va ameliora. În acest ulei se poate adăuga camfor sau ulei de camfor. Şi acesta are proprietăţi terapeutice şi te scapă de durerile de spate.

Uleiul de iarbă-neagră

Acest ulei îl poţi obţine în casă prin macerarea a 200 de grame de flori de iarbă-neagră într-un litru de ulei de măsline, timp de două săptămâni. Apoi, strecoară amestecul şi vei obţine un ulei pentru masaj excelent. Prin aplicarea lui pe zona dureroasă vei observa, cu siguranţă, dispariţia durerilor.


Citeşte şi

Sedentarismul ne dă dureri de spate

Dureri de spate? Iată ce exerciţii să încerci!