Vrei s─â sl─âbe┼čti? ┼óine dieta f─âr─â carbohidra┼úi!

1 2 jpg jpeg

Dieta fără carbohidraţi. Alimente permise

Dac─â vrei s─â ┼úii dieta f─âr─â carbohidra┼úi, po┼úi include ├«n meniu carnea de vit─â ┼či c├ót mai multe legume, ├«n toate culorile. Este recomandat s─â m─ân├ónci zilnic acela┼či meniu la micul dejun ┼či la pr├ónz.

Printre alimentele permise se num─âr─â proteinele (ou─âle, pieptul de pui, carnea de vit─â, pe┼čtele), legumele (broccoliul, conopida, maz─ârea, spanacul, varza murat─â, ro┼čiile) ┼či leguminoasele (fasolea, lintea ┼či soia).

Dieta fără carbohidraţi. Ce nu ai voie să consumi

Pe durata dietei f─âr─â carbohidra┼úi nu ai voie s─â consumi deloc produse de patiserie, paste f─âinoase, alimente care con┼úin zah─âr, br├ónz─â, orez, fructe, gemuri, cereale, gr─âsimi hidrogenate, uleiuri vegetale, chipsuri, alimente procesate sau semipreparate, sosuri din comer┼ú, cartofi, porumb, maz─âre, mur─âturi ┼či b─âuturi acidulate.

Alege o zi ├«n care po┼úi tri┼ča

Stabile┼čte o zi de tri┼čat, ├«n care ai voie s─â m─ân├ónci ce ├«┼úi dore┼čti, ├«ns─â ├«n cantit─â┼úi mici, deoarece excesele nu sunt indicate. De asemenea, dac─â au un con┼úinut caloric ridicat, este recomandat s─â le consumi ├«n prima parte a zilei, iar seara s─â consumi alimente c├ót mai u┼čoare.

Dieta fără carbohidraţi.  Ai grijă să ai la îndemână gustări sănătoase

Dac─â vrei s─â nu ├«┼úi strici dieta, dar e┼čti mereu pe fug─â ┼či nu ai mult timp la dispozi┼úie, opteaz─â pentru variante de gust─âri s─ân─âtoase precum ou─âle fierte, salata cu ton, sucurile de legume ┼či semin┼úe de c├ónep─â sau salata cu boabe de fasole.